دروغ‌پراکنی رسانه‌های سعودی و صهیونیستی درباره زخمی شدن فرمانده سپاه قدس/ پایان شایعات؛ حضور سردار قاآنی در منزل شهید پورجعفری


دروغ‌پراکنی رسانه‌های سعودی و صهیونیستی درباره زخمی شدن فرمانده سپاه قدس/ پایان شایعات؛ حضور سردار قاآنی در منزل شهید پورجعفری

حضور سردار قاآنی در منزل شهید پورجعفری، به خبرسازی دروغ رسانه‌های وابسته به دربار سعودی و رژیم صهیونیستی پیرامون زخمی شدن او در حمله شب گذشته اسرائیل به دمشق پایان داد.

گروه مقاومت - رجانیوز: شب گذشته حملات موشکی اسرائیل به مواضع سوریه در دمشق خبرساز شد. پس از این حمله منابع سوری اعلام کردند، در این حمله هوایی رژیم صهیونیستی، ۲ نفر به شهادت رسیدند و ۷ تن نیز مجروح شدند. همچنین این حمله خسارات مادی نیز برجای گذاشته است.
دیری نگذشت که رسانه‌های ضد انقلاب و سعودی مدعی شدند در حملات رژیم صهیونیستی به سوریه، سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس بشدت زخمی شده است. حتی برخی پا را فراتر گذاشته و مشغول تعیین فرمانده آتی سپاه قدس نیز شده بودند!
اما سردار قاآنی امشب با حضور در منزل شهید پورجعفری با خانواده این شهید مدافع حرم دیدار و گفتگو کرد. این دیدار به معنای پایان دادن به شایعات درباره شهادت و زخمی شدن فرمانده جدید سپاه قدس در سوریه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال