موضع مرد پرسپولیسی درباره استقلالی شدن واسعی


موضع مرد پرسپولیسی درباره استقلالی شدن واسعی

مدیرعامل باشگاه پیکان اعلام کرد که تصویب قانون ممنوعیت جذب خارجی‌ها نشانه ضعف و پاک کردن صورت مسأله است و به جای این قانون باید نظارت را بیشتر می ‌کردند. نوشته موضع مرد پرسپولیسی درباره استقلالی شدن واسعی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

موضع مرد پرسپولیسی درباره استقلالی شدن واسعی

گرشاسبی: آبی ها باید به تعهدات شان عمل کنند
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۲:۵۷
موضع مرد پرسپولیسی درباره استقلالی شدن واسعی

مدیرعامل باشگاه پیکان اعلام کرد که تصویب قانون ممنوعیت جذب خارجی‌ها نشانه ضعف و پاک کردن صورت مسأله است و به جای این قانون باید نظارت را بیشتر می ‌کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل پیکان در گفتگو با رادیو تهران در مورد وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه گفت:

پس از تعیین آقای عبدالله ویسی به عنوان سرمربی تیم، از ایشان یک لیست خواستیم که آن را ارائه دادند ولی با توجه به حباب ایجاد شده به دلیل بی نظارتی و عدم نظارت درست و اصولی بر روی قیمت های بازیکنان، واقعا اوضاع خوبی نیست. ولی در حال رصد هستیم. بازیکنان خودمان را هم داریم. اما در پست هایی که نیاز به تقویت هست، مطابق با لیست آقای ویسی در حال مذاکره ایم که ظرف ۱۰ روز آینده تیم را کامل کنیم.

وی درخصوص ممنوعیت ورود بازیکنان خارجی گفت:

به نظر من این قوانین نشان دهنده ضعف ماست و صورت مسئله را پاک کرده و به قوانین فیفا و AFC بی احترامی می کند. بجای اینکه نظارت بر این مسائل را قوی کرده و کنترل درستی داشته باشیم، کاری می کنیم که از این طرف حباب قیمت بازیکنان داخلی ایجاد شود.

گرشاسبی ادامه داد:

متاسفانه با این قانون غلط، قیمت بازیکنان بالا رفته است و باشگاههایی که قصد ریخت و پاش ندارند، گرفتار شده اند. این یک کار درست و اصولی نبود و می توانستیم بجای این کار، یک نظارت بهتری بر روی این قضیه داشته باشیم. به مدیری که امتحان پس داده دوباره مسئولیت می دهند پس دیگر نباید انتظاری بیشتر از این داشته باشیم.

مدیرعامل خودروسازان اظهار داشت:

این تصمیمات باید با تفکر باشد. حتی برای این کار، از مدیران باشگاهها و رؤسای هیئت ها نظرخواهی و نظرسنجی نشده و جلسه ای برگزار نکرده اند. این کارها را چشم بسته انجام می دهند و باشگاهها و فوتبال را گرفتار می کنند.

گرشاسبی در مورد آینده شهریار مغانلو و سعید واسعی گفت:

یک بندی در قرارداد این دو بازیکن است که در صورت پرداخت ۴۰ درصد از مبلغ قراردادشان به باشگاه، می توانند از پیکان جدا شوند و در این صورت اختیار با خود بازیکنان است. مغانلو یک پیشنهاد از پرتغال دارد که در صورت عدم حضور در آنجا، به یک تیم داخلی می پیوندد.

او ادامه داد:

واسعی از چند باشگاه درخواست داشت که خودش علاقه مند است به استقلال بپیوندد و پیگیر این مسئله است. ما شرایطی را ایجاد کرده ایم که در صورتی که استقلال بتواند به تعهداتش عمل کند، واسعی به این تیم می پیوندد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند