امام جمعه مریوان: حضور پلیس مقتدر و کارآمد در جامعه امنیت آفرین است


امام جمعه مریوان: حضور پلیس مقتدر و کارآمد در جامعه امنیت آفرین است

سنندج - ایرنا - امام جمعه شهرستان مریوان با بیان اینکه تلاش شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی باعث ثبات امنیت در جامعه شده است گفت : حضور پلیس مقتدر و کارآمد در جامعه امنیت آفرین بوده که این نیرو به پشتوانه مردم کشور دارای این ویژگی است .

به گزارش ایرنا، ماموستا ملا مصطفی شیرزادی روز پنجشنبه در نشست تعاملی با معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان با بیان اینکه شان نیروی انتظامی خدمتگزاری به مردم است اظهار داشت : مردم همیشه و در همه حال حامی و پشتیبان نیروی انتظامی بوده و قدردان تلاش‎ها و زحمات شبانه روزی این نیرو هستند.

وی افزود: نباید مخلان امنیت مردم احساس امنیت داشته باشند و اگر در سطح جامعه دستی برای آسیب رساندن به شهروندان بالا رود در صحنه باید با آن قاطعانه برخورد شود.

امام جمعه مریوان امنیت امروز استان کردستان را حاصل خون شهدا و رشادت ها و دلاورمردی‎های نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی اعلام کرد و گفت : امنیت امروز جامعه قابل مقایسه با گذشته نیست و این مهم با همدلی و وحدت همه مردم و مسوولان و تلاش دستگاه‌های انتظامی و امنیتی حاصل شده است .

ماموستا شیرزادی با تاکید بر اینکه پلیس به تنهایی قادر به تامین امنیت در جامعه نیست یادآور شد: ضرورت دارد همه سازمان‌ها و دستگاه‌ها بیش از پیش احساس مسوولیت کرده و با حمایت‌ها و پشتیبانی‌های خود در راستای برقراری نظم و امنیت تلاش کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان نیز در این دیدار با بیان اینکه پلیس خود را خادم مردم می‌داند گفت : امنیت مردم خط قرمز پلیس است و در راستای برقراری نظم و امنیت پلیس از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و برقراری نظم و امنیت را ۲ ماموریت مهم نیروی انتظامی اعلام کرد و افزود: در راستای تحقق این ماموریت‌ها به همکاری و مشارکت مردم و حمایت‌ها و پشتیبانی های علما و روحانیون و نخبگان اجتماعی نیازمندیم .

وی ایجاد جو روانی امنیت و آرامش در جامعه را در گرو همکاری و هم افزایی سازمان های مرتبط در حوزه امنیت اعلام کرد و یادآور شد : پلیس با هرگونه ناهنجاری با اقتدار برخورد کرده و اجازه جولان به اراذل و اوباش را نخواهد داد .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات