لنس استرول : برخی از مردم همیشه می خواهند که مرا نابود کنند


فرمول یک ایران – لنس استرول می گوید که در ابتدای دورانش در فرمول یک قبول کرده بود که همیشه افرادی هستند که او را بابت حمایتی که از طرف پدرش دریافت می کند مورد انتقاد قرار می دهند. لارنس استرول میلیاردر کانادایی در تمامی رده های اتومبیلرانی از پسرش حمایت کرد تا بتواند به فرمول یک برسد و لنس نیز قبول کرده بود که همیشه انتقاد ها وجود دارند: فکر می...

فرمول یک ایرانلنس استرول می گوید که در ابتدای دورانش در فرمول یک قبول کرده بود که همیشه افرادی هستند که او را بابت حمایتی که از طرف پدرش دریافت می کند مورد انتقاد قرار می دهند.

لارنس استرول میلیاردر کانادایی در تمامی رده های اتومبیلرانی از پسرش حمایت کرد تا بتواند به فرمول یک برسد و لنس نیز قبول کرده بود که همیشه انتقاد ها وجود دارند:

فکر می کنم که همینی که هست. من خیلی قبل تر ها به این واقعیت رسیدم. هر کسی نظر خودش را دارد. من فقط حرف های خودم را در پیست می زنم و تلاش می کنم در حباب کوچک خودم باشم و تمام سر و صدا های بیرون و منفی گرایی ها را از خودم دور کنم.

وقتیکه شما در چیزی موفق هستید، سعی در تعقیب رویایتان دارید. افرادی هستند در این دنیا که اگر در حال عبور از دوران سختی باشند و به هر شکل و شمایلی به شما حسادتی را داشته باشند تلاش می کنند تا شما را با خودشان به پایین بکشند و این همان دنیاییست که ما در آن زندگی می کنیم. بنابراین همیشه سر و صدای دنیای بیرون وجود خواهد داشت.

همیشه این منفی گرایی ها وجود خواهد داشت. من فقط تلاش می کنم تا مثبت بمانم و به افراد نزدیک خودم گوش می کنم. در نهایت همین چیز مهم است. شما نمی توانید همه را راضی نگه دارید، شما نمی توانید بهترین رفیق همه در دنیا باشید و زندگی اینطوری پیش نمی رود.

لنس استرول : برخی از مردم همیشه می خواهند که مرا نابود کنندلنس استرول : برخی از مردم همیشه می خواهند که مرا نابود کنند

لنس استرول ، ریسینگ پوینت – فرمول یک مجارستان 2020

لنس استرول همینطور در ادامه بیان کرد:

این مسئله را درک کردم که هر موقع در اولین سال حضورم در ویلیامز عملکرد بدی را از خودم نشان دادم یا اشتباهی می کردم، مردم به من توهین می کردند و در رسانه ها نابودم می نمودند. زندگی همین است، دوستان و چیزها البته دوستان غیر واقعی؛

اما افرادی که من می شناسم وقتیکه من خوب کار می کنم خیلی از افراد تبدیل به بهترین دوست من می شدند. دوستی که من آنچنان به او نزدیک نبودم، ناگهان پس از آنکه من عملکرد خوبی را نشان داده بودم تبدیل به بهترین دوستم شد. این مسئله در شبکه های اجتماعی نیز پدیدار می شود و وقتیکه من خوب کار می کنم همه ساکت می شوند.

تمام آن تنفر ها و سر و صدا ها ناپدید می شوند. و وقتیکه دوباره بد کار می کنم همه چیز باز گردد و دوباره از اول شروع می شود. بنابراین من همان ابتدای کار این الگو را دیدم و اگر بخواهم صادق باشم، منظورم این است که شما باید به این چیز ها بخندید به این خاطر که اگر به این چیز ها نخندید احساس گریه کردن به شما دست می دهد. بنابراین صادقانه بگویم، من سعی می کنم این چیزها را خیلی کم به حساب بیاورم.

آیا لنس استرول شایسته راندن در فرمول یک است؟

لنس در سن 21 سالگی به فرمول یک وارد شد و پیش از آن، قهرمانی فرمول 4 ایتالیا، تویوتا نیوزیلند و فرمول 3 اروپا را به دست اورده بود:

من باید این در این رقابتها به پیروزی می رسیدم. به همین خاطر است که امتیازات سوپر لایسنس اهمیت دارد، آن 40 امتیازی که شما باید با بردن یک سری قهرمانی هایی به دست بیاورد تا بتوانید وارد فرمول یک شود. در غیر اینصورت افراد بی استعداد زیادی وجود خواهند داشت که می توانند راه ورودشان به فرمول یک را بخرند که می تواند اتفاق خیلی بدی باشد.

من دوست دارم فکر کنم که من در راه رسیدن به فرمول یک خودم را اثبات کردم و حتی در فرمول یک هم تا جایی این مسئله را اثبات کردم. من می دانم که سالهای بد خودم را در فرمول یک داشته ام و چالش هایی را داشتم. اما در همان دوران به نظرم، خیلی نکات برجسته ای نیز وجود داشتند و من می خواهم ادامه دهم و بنابراین اهدافم روی آینده تمرکز دارد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تکمیل رانندگان فرمول یک 2024 بعد از تمدید لوگان