فائق بولکیا، ثروتمندترین فوتبالیست جهان به ماریتیمو پیوست / رسمی


فائق بولکیا، ثروتمندترین فوتبالیست جهان به ماریتیمو پیوست / رسمی

ثروتمندترین فوتبالیست جهان و یکی از اعضای خانواده سلطنتی برونئی راهی لیگ پرتغال شد.

با تایید باشگاه ماریتیمو، فائق بولکیا ثروتمندترین بازیکن فوتبال جهان در انتقالی آزاد از لسترسیتی به ماریتیمو پیوست تا هم بازی امیر عابدزاده و احتمالا علی علیپور شود.

به نقل از سان؛ فائق بولکیا در خانواده سلطنتی برونئی به دنیا آمده و برادرزاده حسن بولکیا، سلطان برونئی است. ثروت این خانواده بیش از 20 میلیارد دلار تخمین زده می شود که از ثروت پردرآمدترین فوتبالیست های دنیا نظیر کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و نیمار بسیار بیشتر است. او متولد شهر لس آنجلس است و اکنون کاپیتان تیم ملی برونئی محسوب می شود. این بازیکن اگرچه بارها تاکید کرده به خاطر شهرت و ثروت خود به سطح حرفه ای فوتبال نرسیده اما همواره به همین دلیل مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است. فائق بولکیا سابقه بازی در تیم جوانان چلسی و لسترسیتی را در کارنامه دارد اما هرگز نتوانست به تیم اصلی برسد.

این وینگر 22 ساله از یک توله ببر به عنوان حیوان خانگی استفاده می کند و در یک رکورد عجیب طی یک ماه 35 میلیون یورو برای خرید خودرو و جواهر هزینه کرده است. فائق بولکیا امروز به ماریتیمو در لیگ پرتغال پیوست. امیر عابدزاده در این تیم بازی می کند و گفته می شود علی علیپور نیز به زودی با همین تیم قرارداد امضا می کند.

دور و نزدیک فوتبال؛ ثروتمندترین فوتبالیست دنیا که او را نمی شناسید

فائق بولکیا، ثروتمندترین فوتبالیست جهان به ماریتیمو پیوست / رسمیفائق بولکیا در کنار توله ببر خود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند