نخستین تمرین ستاره استقلالی با گل گهر


نخستین تمرین ستاره استقلالی با گل گهر

بازیکن سابق استقلال در تمرین تیم جدیدش در سیرجان حاضر شد. نوشته نخستین تمرین ستاره استقلالی با گل گهر اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

نخستین تمرین ستاره استقلالی با گل گهر

محسن کریمی در تمرین تیم جدیدش در سیرجان حاضر شد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۶:۵۶
نخستین تمرین ستاره استقلالی با گل گهر

بازیکن سابق استقلال در تمرین تیم جدیدش در سیرجان حاضر شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم گل گهر سیرجان که فصل گذشته توانست راهی لیگ برتر شود، پس از تغییر و تحولاتی که در کادرفنی خود ایجاد کرد، اکنون در کانون توجهات رسانه ها نیز قرار گرفته است. پس از حضور امیر قلعه نویی پرافتخارترین سرمربی ایرانی لیگ برتر در سیرجان و قبول هدایت گل گهر، این تیم در فصل نقل و انتقالات فعال نشان داد و اقدام به جذب بازیکنان زیادی کرد تا نشان دهد اهداف بزرگی در لیگ بیستم دارد. این تیم پس از جذب علیرضا حقیقی و محمد میری از نساجی، آرمین سهرابیان از سایپا، رضا شربتی از فولاد و سعید صادقی از شهرخودرو را نیز به خدمت گرفت. محسن کریمی مهاجم سابق استقلال، آخرین خرید سیرجانی ها تا به امروز بوده است. کریمی که یکی از بدشانس ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است، هرگز نتوانست توانایی های واقعی خودش را به نمایش بگذارد و در واقع هر زمانی که این بازیکن به اوج دوران آمادگی خود رسید، دچار مصدومیت شدیدی شد.

محسن کریمی که در طول سالهای حضورش در استقلال، ۳ بار دچار پارگی رباط صلیبی شد و به قولی در این زمینه هت تریک کرد، در تابستان امسال از جمع آبی های تهران جدا شد و به آبی های سیرجان پیوست.

محسن کریمی روز گذشته برای نخستین بار در تمرین گل گهر حضور پیدا کرد تا نشان دهد آماده است تا در لیگ بیستم حق خودش را از فوتبال بگیرد.

نخستین تمرین ستاره استقلالی با گل گهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | بسته شدن صفحه اینستاگرام همسر سابق «مهدی قائدی»؛ علت چی بود؟