140 پروژه عمرانی در هفته نیروی انتظامی افتتاح می‌شود


140 پروژه عمرانی در هفته نیروی انتظامی افتتاح می‌شود

قزوین - ایرنا - معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی گفت: 140 پروژه شامل کلانتری، پاسگاه مرزی، راهور، مراکز آموزشی و آگاهی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در سراسر کشور مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

سردارمحمدعلی نوری‌نژاد روز سه‌شنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی ناجا استان قزوین در شهرستان آبیک اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی فرصتی مناسبی است تا بتوانیم خدمات و انجام ماموریت‌های پلیس در حوزه‌های مختلف را به آحاد جامعه بازگو کنیم.

وی با بیان اینکه ناجا در انجام ماموریت‌های خود همواره نیازمند همراهی همه مردم و اقشار جامعه است تا بتواند به بهترین شکل ممکن ماموریت خود را به انجام برساند، تصریح کرد: پلیس نهادی مردمی و حافظ نظم و امنیت محسوب می‌شود و به گفته مقام معظم رهبری، نیروی انتظامی یک مجموعه خدمتگزار است و در این راه همکاری دو جانبه بین این نیرو و جامعه ضرورت دارد.

به گفته وی، در هفته نیروی انتظامی مردم جامعه بیش از گذشته به تکلیف امنیتی خود و اینکه چگونه می‌توانند خدمات خود را از این دستگاه دریافت کنند، واقف می‌شوند.

سردار نوری نژاد با بیان اینکه امسال برنامه‌های نیروی انتظامی به دلیل وضعیت ماموریت‌های پیش آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا تغییر پیدا کرد، افزود: امسال و به مناسبت هفته ناجا، هفت نوع خدمت به شیوه الکترونیکی و بدون حضور فیزیکی شهروندان به مردم از این پس ارایه خواهد شد.

در سفر معاون هماهنگ کنننده ناجا به قزوین، ساختمان جدید فرماندهی انتظامی شهرستان آبیک، ساختمان پلیس فتا، وظیفه عمومی و پلیس راهور شهرستان البرز و ساختمان جدید صدور دفترچه پلیس راه قزوین - زنجان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

هفته نیروی انتظامی امسال از ۲۷ مهر تا ۲ آبان ماه تعیین شده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تولیدکنندگان برق در استان قزوین مورد حمایت قرار خواهند گرفت