وحدت و همبستگی مسلمانان رمز پیروزی در برابر دشمنان است


وحدت و همبستگی مسلمانان رمز پیروزی در برابر دشمنان است

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه اهل سنت سرپل‌ذهاب گفت: وحدت و همبستگی مسلمانان رمز پیروزی در برابر دشمنان است از این رو مسلمانان باید با اتحاد و انسجام تلاش کنند توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ملارشید ثنایی روز سه شنبه در دیدار با فرمانده تیپ ۷۱ هجومی ارتش پادگان ابوذر باتبریک هفته وحدت و سالروز میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) افزود: اتحاد مسلمان است با چنگ زدن به ریسمان محکم الهی حاصل می شود.

وی اظهار داشت: وحدت در هر بخشی از جامعه اسلامی امروز باعث موفقیت و پیروزی نظام در برابر دشمنان شده است.

امام جمعه اهل سنت سرپل ذهاب گفت: وحدت بین مذاهب مختلف اسلامی، اتحاد حوزه و دانشگاه، انسجام نیروهای مسلح و سایر مصداق های وحدت در بخش های مختلف وجود دارد که سبب پیروزی نظام و انقلاب در میدان های مختلف شده و امروز نیز کشور در برابر تهاجم صورت گرفته توسط دشمنان قسم خوره نظام و انقلاب نیازمند وحدت و همبستگی مردم است.

فرمانده تیپ ۷۱ مکانیزه هجومی ارتش پادگان ابوذر سرپل ذهاب نیز گفت: هفته وحدت فرصت مغتنمی برای تقویت همبستگی و اتحاد ملت های جهان اسلام با استفاده از سیره نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) است.

سرهنگ جلیل شاطری افزود: اتحاد و برادری و همبستگی مسلمانان هر دشمنی را در برابر ملت های مسلمان به زانو در خواهد آورد از این رو رمز پیروزی مسلمانان در برابر دشمنان اسلام و مسلمانان وحدت است.

۱۲ تا ۱۷ ماه ربیع الاول از سوی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده و این هفته امسال از هشتم آبان آغاز شده است.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰هزار جمعیت دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان