2200 نفرروز در مرکز درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری می‌شود


2200 نفرروز در مرکز درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری می‌شود

مشهد- ایرنا- رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: تاکنون 2 هزار و 200 نفرروز بستری در مرکز تکمیل درمان شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شده است.

دکتر محسن ذاکریان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مرکز تکمیل درمان از ابتدای مرداد ماه امسال با هدف ارائه خدمت به بیماران کرونایی که نیازمند گذراندن دوران نقاهت هستند و همچنین کاهش بار کاری بیمارستانها تشکیل شد.

وی با بیان این که بیماران با تایید پزشک مربوطه می‌توانند برای گذراندن دوران نقاهت بیماری به این مرکز مراجعه کنند ادامه داد: در این مرکز امکانات مناسب و تیم درمانی شبانه روزی به صورت رایگان خدمات رسانی می‌کنند.

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی گفت: بیمارانی که امکان قرنطینه شدن در منزل خود را ندارند و به دلیل حضور بیمار دیابتی و یا بیماران خاص در خانواده با تایید پزشک نیاز به قرنطینه دارند در این محل ادامه درمان خود را طی می کنند.

براساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۶۵۴ هزار و ۹۳۶ نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۴۰۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در کشور به ۳۶ هزار و ۹۸۵ نفر رسیده است.

همچنین تاکنون ۵۰۵ هزار و ۲۸۷ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا آدم‌های حسابگر خطرناکند: 10نشانه آدم‌های حسابگر