قیمتهای جدید و عجیب محصولات مدیران خودرو اعلام شد/ ثبت قیمت 990 میلیونی برای «تیگو»!


روند افزایشی قیمت ارز طی ماه‌های گذشته باعث شده تا تغییرات قیمتی در انواع کالا‌های مصرفی مردم از مرغ و گوشت گرفته تا انواع خودرو‌های داخلی و مونتا‌ژی به وجود آید. اما در این میان برخی تولیدکنندگان نیز به بهانه هزینه‌های تولید و استفاده از مواد اولیه وارداتی از شرایط نابسامان ارز سوء استفاده کرده و به صورت غیر منطقی قیمت محصولات خود را افزایش...

به گزارش موبوایران، همزمان با افزایش قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا، شرکت مدیران خودرو نیز برای محصولاتش، قیمت جدید تعیین کرد. بر این اساس، قیمت هر دستگاه تیگو 7 معادل 990 میلیون تومان، تیگو6 معادل 872 میلیون تومان، تیگو5 معادل 750 میلیون تومان و ایکس 55 اتومات اکسلنت اسپرت معادل 855 میلیون تومان تعیین شده است.

همچنین قیمت ایکس 55 اتومات اکسلنت 840 میلیون تومان تعیین شده است.

البته جالب اینجاست روند افزایش قیمت‌ها در محصولات این شرکت چینی به حدی نجومی است که حتی با افزایش قیمت ارز هم منطبق نیست.

مشاهده قیمت‌های جدید این شرکت چینی نشان می‌دهد هیچ نظارتی بر افزایش قیمت محصولات آن نبوده و این شرکت براساس ملاک و معیار خاص خودش تصمیم به تغییرات قیمتی به بهانه افزایش نرخ ارز گرفته است. به عنوان نمونه در لیست جدید این شرکت چینی برای محصول چری آریزو ۶ (Turbo) که در آبان ماه ۹۸ با احتساب دلار ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومانی حدود ۳۷۲ میلیون تومان بود، قیمت ۸۷۲ میلیون تومان ثبت شده، قیمت چری تیگو ۷ (IE) هم از ۴۳۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در آبان ماه ۹۸ به ۹۹۰ میلیون تومان رسیده است.

به نظر می‌رسد در شرایطی که همه به نوعی در صدد افزایش قیمت به بهانه‌های مختلف هستند، جایگاه نظارتی وزارت صمت باید بیش از پیش پررنگ باشد، اما متأسفانه وضعیت بازار نشان از آن دارد که وزارت صنعت بیشتر سکوت را ترجیح داده و نظاره گر اتفافات در قیمت فروش انواع کالا به مردم است.

قیمتهای جدید و عجیب محصولات مدیران خودرو اعلام شد/ ثبت قیمت 990 میلیونی برای «تیگو»!

قیمتهای جدید و عجیب محصولات مدیران خودرو اعلام شد/ ثبت قیمت 990 میلیونی برای «تیگو»!

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته

میوه ای ناشناخته و سیاه، معجزه گری برای زیبایی و جوانی شما | 36.2 هزار تا این خبر را نخوانده اید خیارشور نخورید | 154.8 هزار ارده، بهترین صبحانه ای که می توان خورد | 54.8 هزار هرگز این پیاز را نخورید | 219.4 هزار هشدار اتحادیه طلا وجواهر تهران به معامله‌گران فردایی و کاغذی سکه و طلا | 35.1 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا