اتفاق ویژه برای ژنرال ؛ قلعه نویی باخت و تشویق شد


اتفاق ویژه برای ژنرال ؛ قلعه نویی باخت و تشویق شد

تیم صنعت نفت آبادان امروز موفق شد تیم‌گل گهر را شکست دهد .پس از پایان این بازی تماشاگران آبادانی در حالی که اتوبوس گل گهر به سمت فرودگاه حرکت می کرد به تشویق امیر قلعه نویی پرداختند . نوشته اتفاق ویژه برای ژنرال ؛ قلعه نویی باخت و تشویق شد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

اتفاق ویژه برای ژنرال ؛ قلعه نویی باخت و تشویق شد

تشویق امیر قلعه نویی پس از بازی برابر صنعت نفت از سوی هواداران آبادانی
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰
اتفاق ویژه برای ژنرال ؛ قلعه نویی باخت و تشویق شد

تیم صنعت نفت آبادان امروز موفق شد تیم‌گل گهر را شکست دهد .پس از پایان این بازی تماشاگران آبادانی در حالی که اتوبوس گل گهر به سمت فرودگاه حرکت می کرد به تشویق امیر قلعه نویی پرداختند .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در شرایطی که تیم گل گهر بعد از به ثمر رساندن اولین گل، با دریافت ۲ گل از نفت آبادان بازی را به حریف خود واگذار کرد، ده ها هوادار تیم نفت آبادان در بیرون از محوطه ورزشگاه و در شرایطی که گل گهری ها سوار اتوبوس تیم خود به مقصد فرودگاه شده بودند، به تشویق شدید امیر قلعه نویی پرداختند.

آبادانی ها با متوقف کردن اتوبوس، سرمربی گل گهر را با تشویق های چند ضربی و مداوم مورد تشویق قرار داده و لطف و محبت خود را به امیر قلعه نویی ، سرمربی پیشین تیم ملی نشان دادند.

صنعت نفت در این دیدار با پیروزی در برابر گل گهر برای نخستین بار به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد و گل گهر نیز به رده سوم سقوط کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال