سنگ تمام قطری ها برای پرسپولیس + سند


سنگ تمام قطری ها برای پرسپولیس + سند

تیم پرسپولیس دیروز با پرواز چارتر به قطر ، سفر کرد و در هتل محل اقامت خودش اسکان یافت . مسئولان این هتل استقبال گرمی را از پرسپولیسی ها داشتند. نوشته سنگ تمام قطری ها برای پرسپولیس + سند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سنگ تمام قطری ها برای پرسپولیس + سند

استقبال مسئولان هتل تورچ قطر از پرسپولیس
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰
سنگ تمام قطری ها برای پرسپولیس + سند

تیم پرسپولیس دیروز با پرواز چارتر به قطر ، سفر کرد و در هتل محل اقامت خودش اسکان یافت . مسئولان این هتل استقبال گرمی را از پرسپولیسی ها داشتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

خوش آمد گویی به پرسپولیسی‌ها در هتل تورچ (الشعله) دو سال قبل به این شکل انجام شده بود. با قرار دادن لوگوی این باشگاه روی پرچم ایران در ورودی هتلی که بار دیگر محل اقامت پرسپولیس است.

پیش از این و در آگوست ۲۰۱۸ (شهریور ۹۷) این هتل مشهور میزبان نماینده ایران برای دیدار با الدحیل در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ بود. همچنین پرسپولیسی‌ها در اکتبر ۲۰۱۸ (مهر ۹۷) نیز پیش از دیدار نیمه نهایی مقابل السد، در هتل مورد علاقه خود حضور داشتند؛ سالی که پرسپولیس موفق شد با شکست الجزیره امارات، الدحیل و السد قطر در مراحل حذفی به فینال راه پیدا کند، اما در نهایت با شکست مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن قهرمانی را از دست داد.

پرسپولیس بار دیگر به فینال رسیده و بازهم در هتل تورچ که همجوار با استادیوم خلیفه و کمپ اسپایر است، اقامت دارد. آیا این بار پرسپولیس می‌تواند طلسم را بشکند و قهرمان شود؟

سنگ تمام قطری ها برای پرسپولیس + سند سنگ تمام قطری ها برای پرسپولیس + سند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سانسور تصویر غلامرضا تختی در بنرهای شهرداری تهران/ عکس