لیگ تندرستی ایرانیان از چهارم بهمن در خراسان جنوبی برگزار می‌شود


لیگ تندرستی ایرانیان از چهارم بهمن در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

بیرجند - ایرنا - رییس هیات ورزش‌های همگانی خراسان جنوبی گفت: لیگ تندرستی ایرانیان همزمان با سراسر کشور در این استان از چهارم بهمن ماه آغاز می‌شود.

کاظم چراغ بیرجندی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: لیگ تندرستی ایرانیان در تمامی شهرستان‌ها تا پایان اسفند امسال ادامه دارد.

وی گفت: با برگزاری این لیگ تندرستی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی در راستای مقابله با کم‌تحرکی و افزایش آمادگی جسمانی آحاد جامعه تلاش خواهیم کرد.

رییس هیات ورزش‌های همگانی خراسان جنوبی افزود: در این لیگ تمامی دانش‌آموزان، دانشجویان، ورزشکاران و خانواده‌هایشان می‌توانند شرکت کنند.

وی اظهار داشت: تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی با شیوع ویروس کرونا، باعث کم‌تحرکی اقشار مختلف مردم شده و در درازمدت آسیب‌زا است.

چراغ بیرجندی با اشاره به رتبه‌بندی استان‌های کشور در لیگ تندرستی ایرانیان گفت: ۱۶ استان به عنوان لیگ برتر و ۱۶ استان دیگر به عنوان لیگ دسته یک مشخص خواهند شد.

وی عنوان کرد: برای لیگ تندرستی ایرانیان جوایز نقدی هم در نظر گرفته شده و افراد شرکت کننده براساس امتیازاتی که در این لیگ کسب می‌کنند از جوایز یک تا سه میلیون تومانی بهره‌مند خواهند شد.

علاقه‌مندان به شرکت در لیگ تندرستی ایرانیان باید ابتدا با مراجعه به نشانی الکترونیکی لیگ، Hamegani.khorasan.jonobi نام‌نویسی کنند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟