موانع توسعه بزرگترین کارخانه شیر کشور برطرف می شود


موانع توسعه بزرگترین کارخانه شیر کشور برطرف می شود

کرج-ایرنا- استاندار البرز گفت: موانع مسیر توسعه بزرگترین کارخانه تولید شیر کشور در شهرستان نظرآباد البرز مرتفع و با راه اندازی کارخانه تولید خوراک دام در این مجموعه،١٠٠نفر دیگر به اشتغال آن افزوده می شود.

عزیزاله شهبازی روز یکشنبه در بازدید از بزرگترین واحد پرورش گاو شیری کشور در شهرستان نظرآباد که با همراهی علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان صورت گرفت ،

افزود: در این مجموعه بیش از ۱۷ هزار راس دام وجود دارد.
وی ادامه داد: این واحد رتبه نخست تولید شیر را در کشور به خود اختصاص داده که مدیریت آن تاکنون با توسعه این مجموعه خدمت بزرگی به صنعت لبنیات کرده است.
شهبازی گفت: طی پنج ماه گذشته در کارگروه های مربوطه نسبت به اتخاذ تصمیم برای طرح توسعه این واحد و احداث کارخانه تامین مواد غذایی دام اقدام شده است.
استاندار البرز افزود: با توجه به اهمیت تولید و اشتغال و عدم اتلاف وقت در مسیر تولید، به فرماندار و شهردار نظرآباد ماموریت داده شد که بستر لازم را برای این طرح توسعه فراهم کنند.
عزیزالله رضایی مدیرعامل شرکت گاو شیری زرین هیو نظرآباد گفت: امروز با دستور استاندار البرز مشکل احداث کارخانه تولید خوراک دام حل شد و عملیات اجرایی این کارخانه آغاز شد.
وی افزود: با راه اندازی این کارخانه ۱۰۰ نفر دیگر به اشتغال این مجموعه اضافه می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری