33 قرارگاه محله محور در طرح شهید سلیمانی ساوه مشارکت دارند


33 قرارگاه محله محور در طرح شهید سلیمانی ساوه مشارکت دارند

ساوه - ایرنا - فرمانده سپاه ساوه گفت: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی 33 قرارگاه محله محور در زمینه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان مشارکت دارند.

سرهنگ «حجت ‌الله دستجانی» روز چهارشنبه در گفت ‌و گو با ایرنا، گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و همزمان با سراسر کشور طرح سردار شهید سلیمانی در شهرستان ساوه با همکاری دستگاه‌های اجرایی مربوط در حال اجراست.
وی بیان کرد: در مجموع بیش از ۳۳۰ نفر از بسیجیان در قرارگاه‌های محله محور شهرستان فعالیت می‌کنند که اقدامی موثر در زمینه کنترل و مدیریت بیماری کووید ۱۹ محسوب می‌شود.
دستجانی با اشاره به اهمیت حمایت از خانوارهای کم‌درآمد در شرایط بروز بحران کرونا، گفت: براساس آمارها در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی بیش از چهار هزار بسته معیشتی که هرکدام از آنها افزون بر سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال ارزش دارند، میان نیازمندان توزیع شده است.
وی بیان کرد: تیم‌های نظارت، مراقبت و حمایت بر حسب وظایف تعیین شده در این طرح فعالیت هایی شامل فرآیند رهگیری و مراقبت بیماران و همچنین بازرسی از اصناف به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دارند.
فرمانده سپاه شهرستان ساوه گفت: همکاری ویژه‌ای بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان در زمینه مقابله با ویروس کرونا برقرار است و مردم نیز باید نسبت به رعایت دستورالعمل‌ها اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
دستجانی عنوان کرد: به واسطه اجرای طرح شهید سلیمانی در کنار عواملی چون برقراری محدودیت‌های تردد و افزایش آگاهی مردم در جامعه شاهد روند کاهشی شیوع ویروس کرونا هستیم اما همچنان لازم است که رعایت دستورالعمل‌ها تداوم داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هشدار روسیه به آمریکا درباره مصادره دارایی‌های این کشور