93 طرح عمرانی و اقتصادی در خمین آماده بهره‌برداری شد


93 طرح عمرانی و اقتصادی  در خمین آماده بهره‌برداری شد

خمین - ایرنا - فرماندار خمین گفت: 93 طرح عمرانی و اقتصادی این شهرستان همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

«احمد طهرانی» روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: این طرح ها با اعتبار یک هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال تکمیل و آماده بهره‌برداری شده‌اند.
وی اظهار داشت: ۶۸۰ میلیارد ریال برای تکمیل ۷۵ طرح در حوزه عمرانی و ۶۰۰ میلیارد ریال برای ۱۸ طرح در حوزه اقتصادی هزینه شده و بهره‌برداری یک‌هزار و ۲۱۰ فرصت شغلی به همراه دارد.
فرماندار خمین با بیان اینکه هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر عملیات اجرایی ۲ طرح عمرانی نیز در این شهرستان آغاز می شود،افزود: پنج میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرحها پیش بینی شده است.
ور در خصوص شیوع بیماری کرونا نیز گفت: به همین دلیل با استفاده از ظرفیت فضای مجازی بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی، هنری و اجتماعی برگزار می‌شود و مراسم حضوری نیز با نفرات کم و با رعایت موازین بهداشتی همراه خواهد بود.

طهرانی خاطرنشان برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۱۲ بهمن همزمان با ورود امام خمینی(ره) به کشور از بیت تاریخی امام راحل در خمین آغاز می‌شود.
وی ، گلباران قبور شهدای خمین ، گلباران بیت تاریخی امام (ره)، نواختن زنگ انقلاب، و بهره برداری از شماری ازطرحهای صنعتی، علمی و عمرانی با حضور استاندار مرکزی در این شهرستان را از برنامه های روز نخست دهه فجر در این شهرستان عنوان کرد.
فرماندار خمین گفت: حضور کاروان قرآنی انقلاب در بیت امام راحل، همایش بسیج پیشکسوتان، نمایشگاه هنری، اجرای تئاتر، دیدار با خانواده شهدا، جشن‌های میلاد ۲ نور، عصر شعر انقلاب و شهر دوستدار کودک را از جمله برنامه های گرامیداشت ایام الله دهه فجر و سالروز میلاد حضرت فاطمه (س) و امام خمینی(ره) است.
طهرانی ادامه داد: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب در جامعه است چراکه فاصله انداختن بین مردم و مسوولان توطئه جدید دشمنان است.

93 طرح عمرانی و اقتصادی  در خمین آماده بهره‌برداری شد
وی با بیان اینکه خمین در شرایط آبی از نظر وضعیت کرونا است،گفت: این شرایط با ایثار مدافعان سلامت، همکاری خوب مردم و اصناف و دستگاه‌های اجرایی به دست آمده و بسیار شکننده است.
طهرانی ادامه داد: رسالت اصحاب رسانه برای انعکاس دستاوردهای انقلاب و آگاه سازی مردم نسبت به رعایت پروتکلهای بهداشتی مهم و سنگین است.
خمین در جنوب استان مرکزی واقع شده و زادگاه معمار کبیر انقلاب اسلامی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری