عربستان بیش از 500 بیمارستان و مرکز درمانی یمن را تخریب کرده است


عربستان بیش از 500 بیمارستان و مرکز درمانی یمن را تخریب کرده است

وزیر بهداشت یمن در سخنانی تأکید کرد که جنگنده های متجاوز سعودی بیش از 500 بیمارستان و مرکز درمانی در این کشور را به صورت کاملا تعمدی تخریب کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المسیره، «طه المتوکل» وزیر بهداشت یمن امروز جمعه سخنانی را در خصوص جنایت‌های جنگنده‌های متجاوز سعودی در این کشور، مطرح کرد و در این خصوص گفت: سعودی‌ها به صورت تعمدی مراکز درمانی یمن را هدف قرار می‌دهند.

وزیر بهداشت یمن یادآور شد: سعودی‌ها در طول مدت زمان گذشته بیش از ۴۳ هزار یمنی را شهید و مجروح ساخته‌اند. جنایت‌های عربستان سعودی در یمن در سایه حمایت‌های بی وقفه آمریکا و کشورهای غربی صورت می‌پذیرد. محاصره همه جانبه مردم یمن نیز تحت همین حمایت‌های خارجی هنوز ادامه دارد.

وزیر بهداشت یمن پیشتر نیز گفته بود: حملات ددمنشانه عربستان سعودی به نقاط مختلف یمن ازجمله مناطق مسکونی همچنان ادامه دارد و متوقف نشده است. کسی که در بمباران‌های سعودی کشته نشود، از کمبود اقلام دارویی حتماً می‌میرد. این یک جنایت جنگی است که با اعمال محاصره موجب ایجاد کمبود اقلام دارویی در یمن شده‌اند.

وزیر بهداشت یمن در ادامه یادآور شد: ائتلاف متجاوز سعودی از وارد شدن داروهای بیهوشی که از جمله مستلزمات اصلی و اساسی در حوزه بهداشت و درمان محسوب می‌شوند، جلوگیری به عمل می‌آورد.

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!