52 طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان دلیجان به بهره‌برداری رسید


52 طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان دلیجان به بهره‌برداری رسید

خمین - ایرنا - 52 طرح عمرانی و اقتصادی روز دوشنبه به مناسبت دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مدیران ارشد استان مرکزی در شهرستان دلیجان به بهره‌برداری رسید.

استاندار مرکزی در حاشیه آئینی که به همین مناسبت برگزار شد، در جمع خبرنگاران افزود: این طرح‌ها با اعتبار یک هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال اجرا و تکمیل شده و با بهره‌برداری از آنها ۴۲۵ فرصت شغلی ایجاد شده است.

سید «علی آقازاده» با یادآوری بازدید خود از طرح‌های دلیجان اضافه کرد: سه هزار میلیارد ریال به منظور توسعه شرکت آریا صنعت این شهرستان سرمایه گذاری شده و این امر یکی از اقدامات بزرگ در شهرک صنعتی راونج است.
وی در خصوص آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای نراق و دلیجان نیز گفت: ۲۰ واحد مسکونی در نراق و ۴۵۰ واحد مسکونی در دلیجان در قالب این طرح تا سال آینده تکمیل و بهره برداری می شود.
وی، محل فرود بالگرد در دلیجان با سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی و ساختمان بخش ویژه دیالیز بیماران کلیوی در کنار بیمارستان امام صادق(ع) این شهر با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را از طرح‌های مهمی دانست که به مناسبت دهه فجر به بهره‌برداری رسیدند.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت : اعتبار طرح‌های دهه فجر امسال در این استان نسبت به سال گذشته سه برابر افزایش یافته است که جزئیات آن به اطلاع مردم خواهد رسید.

شهرستان دلیجان به مرکزیت شهری به همین نام با ۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب استان مرکزی واقع شده و از شمال به قم، از جنوب به استان اصفهان، از شرق به کاشان و از غرب به شهرستان محلات محدود شده است.

این شهرستان که نزدیک به ۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع وسعت دارد و در کنار راه‌های چند استان کشور واقع شده، دارای دو شهر دلیجان و نراق، یک بخش به نام مرکزی، چهار دهستان و ۱۰۰ آبادی دارای سکنه‌ است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین