دوره دانش افزایی کشتی در همدان برگزار شد


دوره دانش افزایی کشتی در همدان برگزار شد

همدان- ایرنا- نخستین دوره دانش افزایی ورزش کشتی همدان در سال جاری روز دوشنبه با حضور مربیان سازنده این استان زیر نظر حمید سیفی قهرمان سابق آسیا و دانشجویان جهان برگزار شد.

به گزارش ایرنا در این کارگاه یک روزه ۵۰ مربی مطرح کشتی استان همدان در خانه کشتی این شهر دورهم جمع شدند و حمید سیفی قهرمان سابق کشتی آزاد بزرگسالان ۲۰۰۵ آسیا و ۲۰۰۲دانشجویان جهان کار تدریس را برعهده داشت.

رییس هیات کشتی همدان در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: این کارگاه در ارتقا سطح دانش علمی و عملی مربیان کشتی آزاد و فرنگی بسیار موثر بود و شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی با قوانین جدید بیشتر آشنا شدند.

حمیدرضا یاری افزود: طبق مصوبه جدید انستیتو بین المللی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران، هر یک از مربیان کشتی در طول هر سال باید در ۲ کارگاه دانش افزایی شرکت کنند.

وی بیان کرد: کارگاه دانش افزایی مربیان کشتی همدان با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و قهرمانان ارزنده و سابق آسیایی، جهانی و المپیک نیز حضور داشتند.

یاری خاطرنشان کرد: حمید سیفی مدرس این دوره دارای مدرک دکترا و نویسنده کتاب برنامه استعداد پروری در کشتی و کتاب جامعه شناسی ورزشی است.

همدان دارای بیش از یکصد مربی کشتی آزاد و فرنگی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا آدم‌های حسابگر خطرناکند: 10نشانه آدم‌های حسابگر