حاشیه سازی برای استقلال را شخصا احساس می‌کنم/ مهدی‌پور: آن تیم که زیبا بازی می‌کند را به من نشان بدهید 


حاشیه سازی برای استقلال را شخصا احساس می‌کنم/ مهدی‌پور: آن تیم که زیبا بازی می‌کند را به من نشان بدهید 

هافبک تیم استقلال می‌گوید هیچ تیمی در لیگ برتر امسال زیبا بازی نمی‌کند اما انگشت‌های انتقادی و اعتراضی به سمت استقلال است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم استقلال اگرچه در دو هفته گذشته مقابل سایپا و نفت مسجدسلیمان نتوانسته از نظر نتیجه چندان موفق باشد اما همچنان در صدرجدول رقابت های لیگ برتر قراردارد. مساله مهم درباره آبی های پایتخت اما انتقادهایی است که از نحوه بازی این تیم می‌شود و البته با واکنش های اعضای این تیم مواجه شده است.


مهدی مهدی‌پور هافبک استقلالی ها نیز نسبت به انتقادها گلایه‌مند است و می‌گوید این مسائل منطقی نیست. البته او به هواداران واقعی استقلال احترام می‌گذارد اما اعتقاد دارد برخی افراد عمدا دنبال حاشیه سازی برای تیمش هستند.


مهدی‌پور در گفت و گویی مفصل با خبرنگار "ورزش سه" درباره مسائل روز استقلال توضیحاتی را ارائه کرد که مشروح در ادامه می‌خوانید:


مقابل نفت مسجدسلیمان بدشانس بودیم
ما از قبل می‌دانستیم با توجه به نتایجی که تیم نفت گرفته بود، کار سختی داریم. این تیم سپاهان را شکست داده بود، با پرسپولیس مساوی کرده بود و کار سختی داشتیم. با این حال روز خوب ما بود و توانستیم بازی روان و خوبی را انجام بدهیم. موقعیت های خیلی خوبی به دست آوردیم و همانطور که دیدید 3 بار به تیر دروازه حریف زدیم اما بدشانس بودیم و دو امتیاز را از دست دادیم.


نتایج استقلال امسال بد نبوده است
شاید ما در دو هفته گذشته نتوانستیم نتایج دلخواهمان را به دست بیاوریم اما به طور کلی نتایج استقلال در فصل جاری بد نبوده است. ما می‌توانستیم مقابل سایپا و نفت پیروز باشیم و اختلاف مان با سایر رقبا را در صدر جدول بیشتری کنیم اما بدشانسی گریبان گریمان شد و نتوانستیم به هدفی که داریم برسیم.


دو دسته از نحوه بازی استقلال انتقاد می‌کنند
انتقادهایی که از استقلال و نحوه بازی تیم می‌شود دو بخش دارد. قسمت اول سهوی است که از طرف هواداران واقعی استقلال انجام می‌شود. این هواداران با توجه به شرایط تیم در سال‌های گذشته انتظاری جز قهرمانی در لیگ بیستم ندارند. به هر حال استقلال بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد و انتظارات از تیم قهرمانی است. بخش دوم اما که فشار را روی تیم زیاد می‌کند، می‌تواند عمدی باشد و از سوی کسانی صورت بگیرد که می‌خواهند جو تیم را بهم بزنند.

حاشیه سازی برای استقلال را شخصا احساس می‌کنم/ مهدی‌پور: آن تیم که زیبا بازی می‌کند را به من نشان بدهید 


حاشیه سازی برای استقلال را شخصا احساس می‌کنم
واقعیت این است که دقیقا نمی‌دانم چه افرادی هستند که می‌خواهند تیم نتیجه نگیرد و دست به حاشیه سازی می‌زنند، اما به عنوان بازیکنی که مدت زیادی نیست در استقلال حضور دارم، شخصا احساس می‌کنم برخی افراد به دنبال حاشیه سازی هستند. باز هم می‌گویم بخشی از انتقادها از سوی هواداران واقعی استقلال است که به آنها کاملا حق می‌دهم اما برخی نیز از روی خیرخواهی به تیم ما اعتراض نمی‌کنند و هدفشان چیز دیگری است.


کدام تیم زیبا بازی می‌کند که استقلال دومی باشد؟
شما یک تیم را در لیگ امسال مثال بزنید که زیبا بازی می‌کند. کدام تیم بازی زیبایی را به نمایش می‌گذارد؟ دلیل این مساله هم خیلی چیزها است. برای تیم بزرگی مثل استقلال می‌تواند مهم ترین دلیل اینکه زیبا بازی نمی‌کند نبود هواداران باشد. به هر حال سال های قبل که هواداران بودند، شرایط فرق می‌کرد.


نبود هواداران ضرر بزرگی برای استقلال است
شما به یاد دارید وقتی یک بازی استقلال از حضور هوادار محروم می‌شد، چقدر آن بازی کسل کننده بود و حتی تیم به نتیجه دلخواه نیز نمی‌رسید. با این حال نبود هواداران تبدیل به یک عادت شده و ما هم به عنوان تیم بزرگ استقلال قطعا بدون حضور هواداران قدرت اصلی خودمان را نداریم. این موضوع برای استقلال ضرر بزرگی است. امیدوارم ویروس منحوس کرونا هرچه سریع‌تر ریشه کن شود و بتوانیم پشتوانه های اصلی مان را در ورزشگاه ببینیم.


چرا انگشت های اعتراضی فقط سمت استقلال است؟
انتقادها از کادرفنی پرتلاش ما واقعا منطقی نیست. تیم ما صدرجدول است و واقعا این حجم زیاد از انتقادها منطقی نیست. تیم ما شکل خوبی دارد. من از شما می‌خواهم به بقیه رقبایمان که صدرجدول هستند، نگاه کنید و ببینید که هیچ کدام از آنها هم فوتبال خوبی را بازی نمی‌کنند. این تیم برای بالای جدولی هم رخ داده است، اما نمی‌دانم چرا اینقدر انگشت ها به طرف تیم ما است. این حجم از انتقاد را واقعا درک نمی‌کنم.


مشکلات مالی باید درون خانواده استقلال حل شود
مشکلات مالی ما کماکان ادامه دارد. من امسال اضافه شدم و از وضعیت سال های قبل خبر ندارم اما واقعا مشکل مالی داریم. با این حال این مساله یک موضوع درون تیمی است و بهتر است درون خانواده مان آن را حل کنیم.

حاشیه سازی برای استقلال را شخصا احساس می‌کنم/ مهدی‌پور: آن تیم که زیبا بازی می‌کند را به من نشان بدهید 


**امیدوارم نیم فصل اتفاق بدی برای استقلال نیفتد

آنطور که من کم و بیش خبر دارم، همه بازیکنان بند فسخ قرارداد در صورت به حد نصاب نرسیدن پرداختی ها را در قراردادشان دارند. من فقط امیدوارم در نیم فصل و آخر فصل اتفاق بدی از این نظر برای استقلال نیفتد که خدای ناکرده برخی نفرات به خاطر بندهای قراردادشان جدا شوند. ما لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم و به همه نفرات خود نیاز داریم.فقط امیدوارم اتفاق بدی برای تیم نیفتد.


حضور سیدحسین در استقلال تاثیرگذار است
سیدحسین حسینی یکی از اعضای مهم و تاثیرگذار تیم ما است و اگر برای او استوری اینستاگرامی گذاشتیم، دلیلش همین است. ما یک خانواده هستیم و برای هرکدام از بچه ها که مشکلی پیش بیاید، کاملا قدرتمند پشت او هستیم. سیدحسین یکی از بهترین های ایران است و حضور او به عنوان یک بزرگتر و قدیمی تیم تاثیرگذار خواهد بود. او چه بازی کند و چه نکند حضورش برای جریانات تیم استقلال مهم است.


خداراشکر که در هافبک وسط تراکم بازیکن داریم
تیم ما در هر پست دو سه بازیکن خوب دارد و این مساله در پست دفاع وسط و هافبک وسط بیشتر هم هست. واقعا در این پست ها تراکم بازیکن داریم و خداراشکر که مشکلی از این نظر نخواهیم داشت. بازیکنان خوبی داریم که همه به فکر کمک به استقلال هستند. من هم هفته های اول را به خاطر دیر اضافه شدن به تیم و البته درگیری ام با ویروس کرونا از دست دادم اما آرام آرام اضافه شدم و خوشبختانه شرایط خوبی هم دارم.


**حتما باید 3 امتیاز بازی با نساجی را بگیریم
بازی با نساجی بازی سختی برای ما است. نساجی تیمی ریشه دار در لیگ است اما قطعا سه امتیاز مسابقه را می‌خواهیم. با توجه به وضعیت جدول و اینکه در دو هفته گذشته امتیازات را از دست دادیم حتما باید پیروز شویم و 3 امتیاز را مال خود کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...