تیم کرمانشاه در مسابقات استانی کشتی آلیش قهرمان شد


تیم کرمانشاه در مسابقات استانی کشتی آلیش قهرمان شد

کرمانشاه- ایرنا- تیم کشتی آلیش بانوان شهرستان کرمانشاه در اولین مسابقات رسمی کشتی پس از شیوع بحران ویروس کرونا قهرمان استان شد.

روابط عمومی هیات کشتی استان کرمانشاه روز دوشنبه اعلام کرد، مسابقات کشتی آلیش بانوان استان با حضور ۲۲ کشتی گیر از شهرستان‌های کرمانشاه، صحنه و اسلام آبادغرب روز یکشنبه ۱۹ بهمن ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انجام تست کرونا از تمامی کشتی گیران و کادر اجرایی در ۷۲ ساعت قبل از شروع مسابقات و بدون حضور تماشاگران به میزبانی کرمانشاه برگزار شد و تیم کشتی آلیش کرمانشاه عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات استانی را کسب کرد.

براساس این گزارش، در وزن ۵۵ کیلوگرم «سحر گل منصوری»، وزن ۶۰ کیلوگرم «فاطمه گل منصوری»، وزن ۶۵ کیلوگرم «ام البنین محسنی»، وزن ۷۰ کیلوگرم «سحر امیریان»، وزن ۷۵ کیلوگرم «ندا مرادی» و وزن +۷۵ کیلوگرم «هانیه عاشوری» عنوان های برتر را این دوره از مسابقات را کسب کردند.

همچنین در حاشیه این رویداد ورزشی از «سپیده گل منصوری» مربی سازنده و «هانیه عاشوری» صاحب گردن آویز طلای مسابقات آلیش قهرمانی جهان با اهدا لوح سپاس و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش ایرنا، به گفته نایب رییس زنان فدراسیون کشتی؛ دوم و سوم اسفند مسابقات قهرمانی کشور کشتی آلیش برگزار می‌شود و از آنجایی که دیگر فرصت نیست مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار شود باتوجه به شرایط کرونا مسابقات قهرمانی کشور ملاک انتخاب تیم ملی کشتی آلیش است.

فاطمه درخشانی در ادامه گفت: از اواخر فروردین ۱۴۰۰ مسابقات برون مرزی آلیش‌کاران آغاز می‌شود و اگر شرایط کرونا بهتر شود این مسابقات در تاریخ تعیین شده برگزار خواهد شد.

وی همچنین افزود: سه اردو را برای ملی‌پوشان در نظر گرفتیم که یکی از این اردوها را در هفته سوم اسفند و ۲ اردو را در فروردین ماه برگزار می‌کنیم. نخستین مسابقه قهرمانی آسیا در قرقیزستان برگزار می‌شود که باز هم کرونا شرایط را رقم می‌زند.

هانیه آشوری بانوی ورزشکار کرمانشاهی تنها گردن آویز طلای مسابقات جهانی کشتی آلیش زنان کشور است که در سال ۹۸ در مسابقات جهانی قرقیزستان توانست مدل طلا را کسب کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج