اخبار کوتاه انتظامی استان قزوین


اخبار کوتاه انتظامی استان قزوین

قزوین - ایرنا - سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از کشف 5 کیلوگرم تریاک و دستگیری یک نفر قاچاقچی مواد مخدر در این شهر خبر داد.

به گزارش روز جمعه ایرنا، سرهنگ "فرهاد علی بیگی "، درتشریح این خبر گفت : ماموران انتظامی استان حین کنترل محورهای مواصلاتی "قزوین – زنجان "به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و خودروی مورد نظر را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی خودروی مورد نظر، مقدار ۵ کیلو مواد مخدر ازنوع تریاک که در وسایل همراه یک نفر از مسافران جاسازی شده بود را کشف و وی را دستگیر کردند.
سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شد اظهار داشت: با توجه به اقدامات شوم سوداگران مرگ، نیاز است خانواده ها سطح آگاهی و دانش خود را نسبت به آسیب های مواد مخدر بالا برده و به منظور حفظ فرزندان خود از معضل اعتیاد، همواره در افزایش اطلاعات خود در زمینه مواد مخدر تلاش کنند.

دستگیری سارق خودرو در شهرستان البرز
جانشین انتظامی شهرستان البرز از دستگیری سارق خودرو حین سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ “جواد مهرعلیان” در تشریح این خبر، گفت : مأموران انتظامی شهرستان البرز در حین گشت زنی در سطح شهر " الوند " به فردی که در اطراف یک دستگاه خودروی سواری پراید در حال پرسه زنی بود مشکوک شدند.
وی افزود: متهم با مشاهده ماموران اقدام به فرار نموده که طی تعقیب و گریز، ماموران موفق شدند سارق را دستگیر کنند.
جانشین انتظامی شهرستان البرز تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شد.
سرهنگ مهرعلیان در پایان با اشاره به اینکه بی احتیاطی و سهل انگاری رانندگان نقش مهمی در سرقت خودرو دارد خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان خود اجازه هیچگونه فرصت طلبی به مجرمان نمی دهد و در این خصوص می طلبد شهروندان نیز هوشیار بوده و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!