واکنش مائوریسیو پوچتینو به شکست پاری سن ژرمن در مقابل موناکو


واکنش مائوریسیو پوچتینو به شکست  پاری سن ژرمن در مقابل موناکو

پوچتینو سرمربی پاریسی ها می گوید تیمش با وجود در اختیار داشتن توپ و مالکیت، از خلق موقعیت در مقابل خط دفاعی موناکو، محروم ماند. نوشته واکنش مائوریسیو پوچتینو به شکست پاری سن ژرمن در مقابل موناکو اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

واکنش مائوریسیو پوچتینو به شکست پاری سن ژرمن در مقابل موناکو

پوچتینو: مقابل موناکو به اندازه کافی خوب نبودیم؛ باید بیشتر تلاش کنیم
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۸
واکنش مائوریسیو پوچتینو به شکست  پاری سن ژرمن در مقابل موناکو

پوچتینو سرمربی پاریسی ها می گوید تیمش با وجود در اختیار داشتن توپ و مالکیت، از خلق موقعیت در مقابل خط دفاعی موناکو، محروم ماند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاری سن ژرمن، پس از شکست ۲ بر ۰ تیمش در مقابل موناکو از چهارچوب رقابت های لیگ یک فرانسه، در گفت و گویی شرکت کرد.

به نقل از وبسایت رسمی تیم فوتبال پاری سن ژرمن، پوچتینو پس از بازی گفت:

من فکر می کنم ما در حال تعقیب آن ها بودیم. ما پس از ۵ دقیقه گل اول را دریافت کردیم و پس از آن نتوانستیم موقعیت مناسبی بر روی دروازه ایجاد کنیم. ما در مقابل موناکو به اندازه کافی خوب نبودیم و به همین دلیل نیز، بازی را از دست دادیم. ما تصمیم داشتیم که به بازی بازگردیم اما در صحنه دریافت گل دوم نیز، همان اتفاق مشابه برایمان رقم خورد و روی دو رویکرد یکسان از موناکو، دو گل دریافت کردیم. با این حال، ما بیش از ۷۵ دقیقه بر بازی مسلط بودیم و مالکیت توپ را در اختیار داشتیم اما در تمام این مدت، از خلق موقعیت عاجز ماندیم و نتوانستیم سد دفاعی آن ها را بشکنیم. البته که موناکو خیلی خوب دفاع کرد و نمی توان چیز بیشتری در این خصوص گفت. به موناکو تبریک می گویم و البته ما نیز باید بیشتر تلاش کنیم تا بتوانیم در چنین لحظاتی شرایط را به نفع خودمان تغییر دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا