مجوز مرکز آموزش مهارتی علوم پزشکی جهاد دانشگاهی بوشهر صادر شد


مجوز مرکز آموزش مهارتی علوم پزشکی جهاد دانشگاهی بوشهر صادر شد

بوشهر- ایرنا- رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر گفت: مجوز قطعی راه اندازی مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای جهاد دانشگاهی استان از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صادر شد.

به گزارش ایرنا، علی احمدی زاده روز پنجشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: این نخستین مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی پزشکی در استان بوشهر به شمار می‌رود که برای این نهاد صادر شده است.

وی بیان کرد: مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای یک فضای آموزشی مجهز به منظور آموزش مهارت‌های علمی، عملی و بالینی با استفاده از وسایل کمک آموزشی و امکانات بالینی موجود به فراگیران است.

احمدی زاده سامان دهی آموزش‌های مهارتی و حرفه ای نظام سلامت در استان، استفاده از ظرفیت‌های موجود در کشور برای تربیت نیروی انسانی ماهر در حوزه سلامت، ارتقای کیفیت آموزش‌های مهارتی حرفه ای و استفاده از ظرفیت اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی را از جمله هدف‌های راه اندازی مرکز آموزش مهارتی و حرفه ای عنوان کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی بوشهر ادامه داد: برگزاری دوره‌ها بر مبنای استانداردها و ضوابط ابلاغ شده از سوی مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه‌ای علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران، افزایش کارآمدی نیروی انسانی و توانمند سازی مهارت آموزان، استفاده از ظرفیت‌های کشور در تربیت نیروی انسانی ماهر در نظام سلامت، کمک به جذب نیروی انسانی در بازار کار و حل مشکلات و نیازهای جامعه از جمله دیگر هدف‌های راه اندازی مرکز آموزش مهارتی و حرفه ای در استان است.

احمدی زاده گفت: با راه اندازی مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای علوم پزشکی جهاد دانشگاهی بوشهر تمام دوره‌های مهارتی و حرفه‌ای از دیپلم تا دکتری حرفه‌ای از سوی این مرکز در استان برگزار می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر یادآورشد: برگزاری این دوره‌ها منجر به کسب یا ارتقاء مهارت در یک موضوع مستقل و یا در بخشی از وظایف حرفه ای مهارت آموز شده و همچنین سبب ایجاد توانمندی شغلی از طریق یادگیری مجموعه مهارت‌های مرتبط با یک حرفه می‌شود.

بر اساس بخشنامه وزارت بهداشت تنها مرکز دارای مجوز و مورد تائید برای برگزاری دوره‌های مهارتی پزشکی، مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای است و جهاد دانشگاهی تنها دارنده مجوز رسمی این مرکز در زمینه برگزاری دوره‌های مهارتی پزشکی در استان بوشهر است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟