پیکر 2 شهید گمنام در چالوس تشییع و خاکسپاری شد


پیکر 2 شهید گمنام در چالوس تشییع و خاکسپاری شد

نوشهر - ایرنا - پیکر پاک 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس امروز یکشنبه در چالوس از سوی قشرهای مختلف مردم به صورت خودرویی تشییع در دانشگاه آزاد این شهر به خاک سپرده شد.

به گزارش ایرنا ، مراسم تشییع پیکرهای این شهدا به صورت کاروان خودرویی و با استقبال مردم از خیابان قدمگاه شهدا به سمت دانشگاه آزاد چالوس برگزار شد و سپس در محوطه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی چالوس به خاک سپرده شدند.

این ۲ شهید گمنام یکی در سن ۱۷ سالگی در عملیات والفجر یک و دیگری نیز در سن ۲۰ سالگی در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسیدند.

روز گذشته کاروان این شهدا علاوه بر حرکت به شهرهای مرزن آباد، هچیرود و روستاهای اطراف آن و همچنین به روستاهای بخش مرکزی به صورت کاروان خودرویی در آئینی که با حضور شهدا برگزار شد موجب آزادی هشت زندانی سرپرست خانوار با جرائم غیر عمد به کمک خیرین این منطقه شدند.

شب گذشته نیز مراسم وداع با پیکر این شهدا به صورت محدود و با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا و بازنشستگان با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن چهار هزار نفره شهدای شهر چالوس برگزار شد.

هم اکنون شهرستان ۱۱۶ هزار نفری چالوس مزین به مدفن ۴۷۳ شهید است که ۱۱ تن از آنان از شهدای گمنام هستند.

مازندران در حال حاضر میزبان پیکر ۳۲۴ شهید گمنام است که پیکرهای پاکشان در حدود ۱۱۰ نقطه از خاک پاک استان آرام گرفته است. با خاکسپاری پیکر هشت شهید جدید افتخار میزبانی مازندران به ۳۳۲ شهید افزایش می یابد. همچنین در حال حاضر ۸۸ نقطه مازندران یادمان شهدای گمنام وجود دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟