خرید بیمه بدنه با 8٪ تخفیف + بیمه شخص ثالث با تخفیف 5٪


خرید بیمه با تخفیف، یکی از جذاب‌ترین جنبه‌های خرید آنلاین است

خرید بیمه با تخفیف، یکی از جذاب‌ترین جنبه‌های خرید آنلاین است. بیمه مرکزی هرساله برای بیمه شخص ثالث نرخ پایه ثابتی درنظر می‌گیرد که تمامی شرکت‌های بیمه موظف هستند از آن پیروی کنند؛ با این‌حال پوشش مالی بیمه شخص ثالث ممکن است تا سقف ۲۲۰ میلیون تومان هم برسد.

با توجه به هزینه‌هایی که متقاضیان بیمه شخص ثالث یا بیمه بدنه هر ساله ملزم به پرداختشان هستند، چیزی که برای هر متقاضی حائز اهمیت است و شاید یکی از معیارهای انتخاب وی باشد، تخفیفاتی است که بابت هر خرید برایش درنظر گرفته می‌شود.

عواملی که در محاسبه بیمه بدنه تاثیرگذار است، شامل سال ساخت و کاربری خودرو، پوشش‌های اضافی بیمه بدنه و تخفیفاتی می‌باشد که روی قیمت نهایی بیمه بدنه لحاظ می‌شود.

از طرف دیگر عوامل تاثیرگذار روی قیمت بیمه شخص ثالث درصد تخفیف به سابقه راننده، جریمه دیرکرد تمدید بیمه نامه، میزان پوشش مالی، تخفیف عدم خسارت، سال تولید و کاربری خودرو و کوتاه مدت یا بلندمدت بودن بیمه نامه است.

در کنار تمامی این عوامل تاثیرگذار روی قیمت بیمه‌نامه شخص ثالث و بدنه، متقاضیان خرید بیمه به دنبال راه چاره‌ای برای صرف هزینه و اتلاف زمان کمتر برای خرید بیمه نامه خود هستند که در همین راستا ظهور پلتفرم‌های آنلاین برای خرید و دیجیتالی شدن بیمه‌ نامه‌ها از جمله تغییرات مثبتی بود که طی این سال‌ها در صنعت بیمه رخ داد.

حذف نسخه فیزیکی و در واقع آنلاین شدن پروسه خرید، صدور بیمه و پرداخت خسارت بیمه گامی در جهت سهولت خرید برای متقاضیان بیمه نامه بوده است.

به‌علاوه پلتفرم‌های آنلاینی مانند سایت بیمه بازار سالیانه تخفیفاتی را برای متقاضیان درنظر می‌گیرند تا بیمه‌گذاران بتوانند با هزینه‌ای بهینه‌ اقدام به خرید بیمه‌نامه خود نمایند. به این منظور که می‌توانید با ورود به سایت بیمه بازار و وارد کردن اطلاعات شخصی و وسیله نقلیه خود، تمامی شرکت‌های بیمه‌گر را مشاهده و مناسب‌ترین گزینه را همراه با بهترین تخفیف‌ها انتخاب کنید.

خرید بیمه بدنه با 8٪ تخفیف + بیمه شخص ثالث با تخفیف 5٪

بیمه بازار سال‌هاست که با ارائه خدمات آنلاین، توانسته به متقاضیان در فرایند انتخاب بیمه نامه‌شان کمک کند تا بتوانند بدون صرف هزینه اضافی و اتلاف وقت خود گزینه‌ای مناسب را انتخاب کنند.

لینک خرید بیمه بدنه: https://bimebazar.com/car-body-insurance/

لینک خرید بیمه شخص ثالث:https://bimebazar.com/third-party-insurance/

بیمه‌گذاران همچنین می‌توانند علاوه بر مشاهده انواع شرکت‌های بیمه همراه با پوشش‌های متنوع از تخفیف‌های بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه تا پایان اسفندماه سال ۹۹ بهره‌مند شوند.

تخفیف‌های موجود شامل ۵٪ تخفیف بیمه شخص ثالث و ۸٪ تخفیف بیمه بدنه هستند که سایت بیمه بازار برای مشتریان خود درنظر گرفته است. فرصت یک خرید مناسب و رضایت بخش را از دست ندهید.

اطلاعات تماس با بیمه بازار:

آدرس: تهران، خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان میرزاحسنی، پلاک ۲۰ ، واحد۶

شماره تلفن: ۹۱۳۱۱۱۰۰-۰۲۱

ایمیل: support@bimebazar.ir

آدرس وبسایت: www.bimebazar.com مرجع آنلاین مقایسه و خرید انوع بیمه

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته

4 ماده غذایی که حتی 1 روز پس از تاریخ انقضا نباید مصرف کرد ! | 104.0 هزار با این 5 کار مصرف بنزین ماشین خود را به نصف برسانید ! | 12.4 هزار جدیدترین نرخ ارز در صرافی ملی/دلار وارد کانال 24000 تومان شد | 13.3 هزار زیبا ترین زنان ایرانی را ببینید | 47.9 هزار این 7 نشانه پایان روز های ازدواج شما را نشان می دهد | 26.1 هزار افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر است؟+فیلم | 19.0 هزار پیش بینی آینده قیمت طلا و سکه، آیا هم اکنون زمان خوبی برای خرید طلاست؟ | 22.8 هزار پیش فروش محصولات ایران خودرو آغاز شد+جدول | 42.8 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری