تیم فوتبال ملوان در بندرانزلی میزبان پارس جنوبی جم است


تیم فوتبال ملوان در بندرانزلی میزبان پارس جنوبی جم است

رشت - ایرنا - تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور میزبان پارس جنوبی جم است.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: این دو تیم عصر روز سه شنبه (فردا) ۱۲ اسفند ماه در هفته شانزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور رو در روی هم قرار می گیرند.

علیرضا وهابی افزود: این مسابقه به میزبانی تیم فوتبال ملوان در ورزشگاه تختی بندرانزلی برگزار می شود که این بهترین فرصت برای ملوانان است تا با برتری در این دیدار که از بازی های مهم هفته بشمار می رود، در جدول رده بندی صعود کنند.

وی ادامه داد: طی چند هفته اخیر تیم فوتبال ملوان بندرانزلی نتوانسته نتایج خوبی کسب کند و به همین دلیل هم اینک در میانه جدول رده بندی قرار دارد اما با پیروزی برابر تیم پارس جنوبی جم می تواند به تیم های مدعی و صدرنشین نزدیکتر شود.

وی بیان کرد: هم اینک تا پایان هفته پانزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور تیم پارس جنوبی جم با کسب ۲۲ امتیاز در مکان هفتم و تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب ۱۹ امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی قرار دارند.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان به بازی سایر نمایندگان این استان نیز اشاره و اضافه کرد: تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا دیگر نماینده گیلان در این رقابت ها در دیداری همزمان باید در کرج رو در روی تیم فوتبال گل ریحان البرز قرار گیرد.

وهابی خاطرنشان کرد: تیم فوتبال چوکا تالش دیگر نماینده گیلان نیز در هفته شانزدهم این رقابت ها باید در دیداری خارج از خانه در شیراز به مصاف تیم فوتبال قشقایی برود که امید است نمایندگان گیلان در این هفته نتایج قابل قبولی را کسب کنند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ۱۸ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند که تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی، چوکا تالش و شهرداری بندرآستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی