200 مورد صنوف دارای تغییر کاربری غیر مجاز در البرز پلمب شدند


200 مورد صنوف دارای تغییر کاربری غیر مجاز در البرز پلمب شدند

کرج- ایرنا- فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی استان البرز اعلام کرد: طی یک ماه گذشته بیش از 200 مورد از بناها و صنوفی که به صورت غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان احداث شده بود پلمب شدند.

سرهنگ سید مجتبی موسوی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با حمایت های خوب قانونی در حوزه دادگستری و دادستانی استان البرز پلمب بناها و صنوف غیر مجاز به ویژه مشاورین املاک دارای تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی زراعی و باغی استان به طور مستمر اجرا می شود.
وی افزود: یکی از مصوبات قرارگاه صیانت از بیت المال در دادگستری استان البرز شناسایی و پلمب تغییر کاربری های غیر مجاز تا زمان تعیین تکلیف در کلیه شهرستانهای تابعه استان بوده است.
موسوی بیان داشت: این بناهای غیر مجاز شامل ویلا و صنوف و مشاور املاک بوده که با همکاری نیروهای انتظامی پلمب شده است.
فرمانده یگان حفاظت از اراضی استان اظهارداشت: همکاران در مدیریت جهاد شهرستان ها شناسایی بناهای غیر مجاز و پلمب آنها را دنبال خواهند کرد.
موسوی آمار پلمب های انجام شده را از زمان تصویب در قرارگاه بیش از ۴۰۰ مورد بیان داشت و اعلام کرد: یگان حفاظت پیگیر اجرای تبصره ۲ از ماده ۱۰ قانون مبنی بر اجرای قلع و قمع در خصوص صنوف مرتبط و بستر ساز جرایم تغییر کاربری منجمله بنگاه های معاملات ملکی می باشد .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / اظهارات جواد خیابانی درباره واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال