12 طرح عمران شهری در چهارمحال وبختیاری افتتاح شد


12 طرح عمران شهری در چهارمحال وبختیاری افتتاح شد

شهرکرد- ایرنا- 12 طرح عمران شهری ویژه شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه همزمان با سراسر کشور در این استان افتتاح و بهره‌برداری شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تلاش دولت تدبیر و امید برای توسعه متوازن در نقاط مختلف کشور گفت: برای اجرای طرح‌های عمران شهری ویژه شهرداری‌های این استان ۶۴۵ میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی هزینه شده است.

مجید نظری روز پنجشنبه در آیین افتتاح همزمان از طرح‌های عمرانی شهرداری‌های و بهره‌برداری از طرح‌های منابع‌طبیعی و آبخیزداری استان همزمان با سراسر کشور تاکید کرد: با افتتاح و بهره‌برداری از این تعداد طرح در شهرهای شهرکرد، فرخ‌شهر و نافچ شهرستان شهرکرد، بروجن و نقنه شهرستان بروجن و شهرستان بن زمینه اشتغال ۳۷۰ نفر فراهم شد.

نظری تصریح کرد: این طرح‌ها شامل احداث باند دوم خیابان جهاد میرآباد غربی، اجرای محوطه‌سازی بلوار رهبر، اجرای محوطه‌سازی میدان امام‌زادگان دومعصوم(س)، اجرای معابر فرهنگی کوی نمدمالان، احداث بوستان‌ها و اجرای روکش آسفالت در شهرکرد، زیرسازی و هم‌سطح‌سازی معابر شهری، آسفالت و جدول‌گذاری معابر شهری، روشنایی و پیاده‌روسازی در شهر فرخشهر، احداث ساختمان آتش‌نشانی شهر نافچ، اجرای زیرسازی، آسفالت معابر و ترمیم ترانشه‌های سطح شهر بن، اجرای میدان شهدای گمنام، احداث جاده‌های دسترسی به محله الهیه و آرامستان، اجرای میدان مدافعان سلامت و جاده دسترسی به بیمارستان جدید در شهر بروجن و تعریض، زیباسازی و نورپردازی خیابان سید سراج‌الدین تربتی و شرق میدان امام خمینی(ره) شهر نقنه است.

به گزارش ایرنا، در مدت فعالیت دولت‌های یازدهم و دوازدهم سه هزار و ۳۲۹ طرح با ۴۹ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال اعتبار از محل ملی، استانی و صندوق توسعه ملی در حوزه‌های مختلف چهارمحال و بختیاری اجرایی شده که از این تعداد ۱۰ درصد مختص شهرداری‌ها و حوزه عمران شهری بوده است.

در این آیین به‌صورت همزمان با سراسر کشور ۱۲ طرح مرتبط با عمران شهری و ۲۹ طرح مختص منابع‌طبیعی و آبخیزداری در چهارمحال و بختیاری به‌صورت متمرکز افتتاح و بهره‌برداری شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرنوشت تاسفبار بازیگر خردسال فیلم باشو غریبه کوچک بعد 40 سال+ بیوگرافی و عکس های باورنک...