850 هزار دانش آموز زنجانی بصورت مجازی در اردوهای راهیان نور شرکت کردند


850 هزار دانش آموز زنجانی بصورت مجازی در اردوهای راهیان نور شرکت کردند

زنجان - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: تاکنون 850 هزار دانش آموز زنجانی از اردوهای راهیان نور بصورت مجازی از شبکه شاد بازدید کردند که این اقدام با هدف پاسداشت و آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت انجام می‌گیرد.

جعفر گنج خانلو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اینکه امسال اردوهای دانش آموزی راهیان نور به صورت غیرحضوری برنامه ریزی شده است، دانش آموزان این استان هم با حضور فعال در برنامه های راهیان نور که در شبکه شاد و کانال های بسیج دانش آموزی انجام می گیرد با اهداف این اردوی غنی بیش از پیش آشنا می شوند.

وی اضافه کرد: بر این اساس مرحله نخست اردوهای راهیان نور مجازی از ۱۸ بهمن تا ۲۱ همین ماه برگزار شد که مرحله دوم این اقدام نیز از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام خواهد شد.

این مسوول ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام گرفته با حضور اکیپ های اعزامی به جنوب کشور و مناطق مختلف عملیاتی، برنامه ها در بازه زمانی اعلامی بصورت آن لاین از طریق شبکه شاد برای دانش آموزان علاقه مند پخش می شود که پس از مدتی نیز بصورت آفلاین در دسترس گروههای هدف قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: در این اردوی مجازی، محدودیتی بابت حضور دانش آموزان وجود ندارد که پیش از این مراسم افتتاحیه راهیان نور استان با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه را راه اندازی کانال راهیان نور با عضویت ۱۴ هزار و ۱۰۰ دانش آموز زنجانی عنوان کرد و گفت: در این کانال برنامه های مختلفی از قبیل معرفی کتاب، وصیت نامه شهدا، مسابقات مختلف فرهنگی، ختم قرآن و غیره بارگذاری شده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر آن از هفته جاری نیز برنامه ای با عنوان دوشنبه های خاطره در این کانال راه اندازی خواهد شد، که هدف آن بازگویی راویان از مجاهدت ها، جانفشانی دوران هشت سال دفاع مقدس است که بصورت آنلاین برای دانش آموزان ارائه می شود.

به گفته این مسوول، برنامه های آفلاین اردوی مجازی راهیان نور تا نیمه اول فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)