انهدام 48 باند تهیه و توزیع موادمخدر /کشف 210 میلیارد کالای قاچاق در لرستان


انهدام 48 باند تهیه و توزیع موادمخدر /کشف 210 میلیارد کالای قاچاق در لرستان

رکنا: فرمانده انتظامی لرستان از انهدام 48 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این استان طی امسال خبر داد و گفت: همچنین در این مدت، 210 میلیارد کالای قاچاق کشف شده است.

به گزارش خبرنگار رکنا در خرم آباد، سردار حاجی محمد مهدیان نسب در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طی امسال بیش از ۵ تُن انواع مواد مخدر در استان کشف شده است، اظهار داشت: این میزان کشفیات نسبت به سال قبل ۱۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی از اجرای هزار و ۵۶۰ طرح منطقه‌ای مبارزه با مواد مخدر خبر داد و تصریح کرد: رویکرد پلیس استان پاکسازی نقاط آلوده است و در این راستا نیز طی امسال ۱۰۱ طرح و عملیات مشترک را به اجرا درآورده است.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه ۴۸ باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم شده است، خاطرنشان کرد: طی امسال ۱۱ هزار و ۴۸۵ نفر قاچاقچی، توزیع کننده، خرده فروش و معتاد متجاهر نیز دستگیر شده است.

سردار مهدیان نسب همچنین از کشف ۲۱۰ میلیارد کالای قاچاق در استان خبر داد و گفت: این میزان کشفیات نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه ۹۸ باند قاچاق کالا نیز منهدم شده است، خاطرنشان کرد: هزار و ۹۹۸ خودرو حامل کالای قاچاق نیز در استان توقیف شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...