اجرایی شدن نیمی از مصوبات کارگروه رفع موانع تولید در سمنان


اجرایی شدن نیمی از مصوبات کارگروه رفع موانع تولید در سمنان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از اجرایی شدن نیمی از مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سال‌جاری خبر داد.

علی تشنه‌دل در دویست و هفتاد و نهمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان که در استانداری برگزار شد با اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون ۵۸ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و رونق تولید در استان تشکیل شده است که مشکلات ۱۷۳ واحد تولیدی در این جلسات بررسی شده است.

وی افزود: در جهت رفع موانع موجود ، ۳۸۶ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است که ۶۲ درصد مصوبات مربوط به امور بانکی و تسهیلات ، ۱۲درصد مربوط به امور زیربنایی، ۶درصد مربوط به امور مالیاتی، ۵درصد مربوط به امور تامین اجتماعی و مابقی سایر می باشد.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ضمن قدردانی از تلاش ها و هماهنگی‌های صورت گرفته توسط اعضای کارگروه در جهت رفع موانع ییش روی تولید اظهار داشت: نیمی از مصوبات کارگروه در سال‌جاری اجرایی و مابقی در دست اجرا است.

تشنه دل ادامه داد: در بخش رونق تولید از شهریور امسال تاکنون در حدود ۱۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۶۱۰ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است که ۱۲۱ واحد به ارزش حدود ۱۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و ۴۸۹ واحد به ارزش حدود ۸۲۰ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: تا کنون در قالب تسهیلات رونق تولید ۹۹، ۷۶۶ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده اند که پرونده ۱۵۶ واحد در بانک‌ها در دست بررسی است.

تشنه دل با اشاره به دستور دیگر این جلسه اضافه کرد: در این نشست با پرداخت تسهیلات به ارزش بیش از ۶۵۰ میلیارد ریال به ۷ واحد صنعتی موافقت و مشکلات بانکی، مالیاتی، تامین اجتماعی و زیربنایی۱۰ واحد تولیدی صنعتی و معدنی استان بررسی شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...