بیش از 28 هزار قلم انواع مواد محترقه به چهارشنبه سوری نرسید


بیش از 28 هزار قلم انواع مواد محترقه به چهارشنبه سوری نرسید

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به جدیت پلیس در پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال گفت: در این رابطه ماموران انتظامی بیش از 28 هزار قلم انواع مواد محترقه خطرناک را از سطح واحدهای صنفی متخلف جمع آوری کردند.

سرهنگ"مهدی پورامینایی" امروز 26 اسفندماه اظهار کرد: به منظور پیشگیری از حوادث و آسیب های ناشی از انفجار مواد محترقه در چهارشنبه آخر سال ماموران کلانتری11 این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی پئج واحد صنفی متخلف که در امر فروش مواد محترقه فعالیت داشتند را شناسائی کردند.

وی افزود: در این رابطه ماموران انتظامی به سبب حساسیت موضوع و در پیش بودن چهارشنبه آخر سال ضمن هماهنگی قضائی طی یک عملیات در بازرسی از این واحدها در مجموع 28 هزار و 598 قلم انواع مواد محترقه خطرناک و غیرمجاز را کشف و در این رابطه پنج متهم را با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی کردند.

پورامینایی با بیان اینکه برخورد با توزیع کنندگان موادمحترقه جهت پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال با قاطعیت دنبال می شود از شهروندان خواست: ضمن آگاهسازی فرزندان خود از خطرات و آسیب های جبران ناپذیر مواد محترقه، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی و موارد مشکوک مراتب را سریعاً به پلیس 110 اعلام کنند چراکه ممکن است حوادث ناشی از غفلت و بی توجهی به این موارد متوجه خود ما و فرزندانمان شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی