اجرای 803 طرح بنیاد برکت در مرکز لرستان


اجرای 803 طرح بنیاد برکت در مرکز لرستان

فرماندار خرم‌آباد از اجرای 803 طرح بنیاد برکت در این شهرستان با اعتبار 300 میلیارد ریالی خبر داد.

جعفر طولابی ۲۸ اسفند ماه در جلسه کارگروه اشتغال خرم‌آباد ضمن تشکر از بنیاد برکت برای اجرای طرح‌هایی در بحث محرومیت‌زدایی، ایجاد و توسعه اشتغال پایدار در این شهرستان، تأکید کرد: طرح‌های بنیاد برکت مایه خیر و برکت بوده است.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح‌ها باید توجه به مناطق محروم داشته باشیم، چون هدف بنیاد برکت محرومیت‌زدایی است و باید مناطق محروم را در اولویت قرار دهیم.

طولابی با اشاره به اجرای ۸۰۳ طرح محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال پایدار با همکاری ویژه بنیاد برکت در ۱۴۰ روستای خرم‌آباد، افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده و ۸۰۰ فرصت شغلی مستقیم داشته است.

فرماندار خرم‌آباد با اشاره به اقدامات مناسب بنیاد برکت در این شهرستان، تصریح کرد: سال ۹۸ حدود ۱۱۴ درصد و امسال نیز ۲۴۲ درصد برنامه‌های این بنیاد برکت در خرم‌آباد محقق شده و نقش مهمی در محرومیت‌زدایی داشته است.

وی در ادامه گفت: بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی در به ثمر رسیدن این طرح‌ها تلاش زیادی داشتند و اقدامات آنها قابل تقدیر است.

طولابی با تأکید بر بحث آموزش در راستای ایجاد اشتغال، اضافه کرد: آموزش مناسب بسیار کارگشا خواهد بود و باید فعالیت‌های این حوزه بیشتر شود.

فرماندار مرکز لرستان توسعه تشکل‌های تعاونی را یکی دیگر از اقدامات عنوان کرد و افزود: این موضوع باید به یک فرهنگ تبدیل شود.

وی به شیوع ویروس کرونا و تحریم‌های اقتصادی اشاره کرد و گفت: با مشارکت مسئولان و مردم این موضوعات مدیریت شد و امیدواریم در ۱۴۰۰ و سال‌های پس از آن نیز این مشارکت‌ها تداوم داشته باشد و منجر به موفقیت شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند