حسن یزدانی با ایشیگورو ژاپنی کشتی می گیرد


حسن یزدانی با ایشیگورو ژاپنی کشتی می گیرد

با برگزاری مراسم قرعه کشی رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا، هر 10 کشتی گیر ایرانی حاضر در این رقابتها حریفان...

رقابتهای 5 وزن اول کشتی آزاد قهرمانی آسیا ساعت 10 صبح شنبه (فردا) به وقت تهران در آلماتی قزاقستان آغاز می شود.

به گزارش طرفداری، در اولین روز این رقابتها، کشتی گیران اوزان 57، 65، 70، 79 و 97 روی تشک می روند و روز یکشنبه نوبت به اوزان 61، 74، 86، 92 و 125 کیلو می رسد.

ایران با ترکیب علیرضا سرلک (57) مجید داستان (61) مرتضی قیاسی (65) امیر حسین حسینی (70) مصطفی حسین خانی (74) علی سوادکوهی (79) حسن یزدانی (86) کامران قاسمپور (92) علی شعبانی (97) و امین طاهری (125) در آلماتی قزاقستان حضور دارد. هر 10 کشتی گیر امروز رقیبان خود را شناختند.

کشتی های 5 وزن اول؛ شنبه

فردا (شنبه) از ساعت 10 صبح، کشتی گیران 5 وزن اول روی تشک می روند. ابتدا مراسم وزن کشی اوزان 57، 65، 70، 79 و 97 انجام می شود و سپس نوبت صبح به کشتی های مقدماتی و شانس مجدد اختصاص دارد و در نوبت بعدازظهر کشتی های فینال و رده بندی برگزار خواهد شد.

در 57 کیلو که 12 شرکت کننده دارد، کشتی اول سرلک با روزگلدی سیدف ترکمنستانی است و نماینده ایران با غلبه بر این کشتی گیر، به مصاف برنده مسابقه قزاقستان (دولت تمیرجان) و پاکستان (بلال) می رود.

در 65 کیلو هم با 11 شرکت کننده، مرتضی قیاسی با ترکمنستان هم قرعه شده و در اولین کشتی به مصاف کریم حوجاکوف می رود و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده اوسپانوف قزاق و عثمان اف قرقیز کشتی می گیرد.

در 70 کیلو که 10 شرکت کننده دارد، امیرحسین حسینی کارش را با کشتی مقابل کاران هندی شروع می کند و در صورت کسب پیروزی، احتمالا با سرباز تالگات قزاق روبرو می شود. کشتی گیر قزاق در دور اول با عبدالکریم از کویت مبارزه می کند.

در وزن 79 کیلو، 11 کشتی گیر حضور دارند و علی سوادکوهی نماینده ایران ابتدا با یوشیدا ژاپنی کشتی می گیرد و برنده این کشتی، برنده رقابت بوبور اسلام اف از ازبکستان و سایاکبای یوسوپوف از قرقیزستان را ملاقات می کند.

در وزن 97 کیلو با 11 شرکت کننده، علی شعبانی دور اول قرعه استراحت دارد و منتظر برنده کشتی مین وون سئو از کره جنوبی و هارون آبید از پاکستان می ماند.

کشتی های 5 وزن دوم؛ یکشنبه

یکشنبه نوبت به کشتی های 5 وزن دوم می رسد. باز هم باتدا وزن کشی و سپس صبح و ظهر دور مقدماتی و گروه بازنده ها و عصر هم فینال و رده بندی و توزیع مدال...

در 61 کیلو با حضور 9 کشتی گیر، مجید داستان دور اول استراحت می کند و دور دوم به مصاف راویندر هندی می رود که او هم در دور اول قرعه استراحت نصیبش شده است.

در وزن 74 کیلو که با 13 شرکت کننده شلوغ ترین وزن است، مصطفی حسین خانی ابتدا با اختیار نوروز اف ازبک کشتی می گیرد و برنده این کشتی، سئونگ چون لی کره ای را ملاقات خواهد کرد. نماینده کره هم در دور اول با لو از سنگاپور روی تشک می رود.

در وزن 86 کیل که 11 نفر حضور دارند، حسن یزدانی برای کسب آمادگی بیشتر روی تشک می رود. یزدانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با هایاتو ایشیگورو از ژاپن کشتی می گیرد. ایشیگورو دارنده مدال طلای وزن 79 کیلو در رقابتهای قهرمانی جوانان جهان (2018 اسلوونی) و دارنده مدال برنز زیر 23 سال جهان (2019) در وزن 86 کیلوگرم است.

در وزن 92 کیلو و در حضور تنها 9 کشتی گیر، کامران قاسم پور پس از استراحت در دور نخست، به دیدار برنده کشتی ریوچی یامانکا از ژاپن و سانجیت از هند می رود.

در وزن 125 کیلو که 11 کشتی گیر شرکت کرده اند، امین طاهری پس از استراحت در دور اول، با سارم از سوریه کشتی می گیرد و در صورت پیروزی، در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی آیال لازاریف از قرقیزستان و دانگ هوان کیم از کره جنوبی می رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا آدم‌های حسابگر خطرناکند: 10نشانه آدم‌های حسابگر