اجرای طرح سه شنبه های تکریم در ماه مبارک رمضان 


اجرای طرح سه شنبه های تکریم در ماه مبارک رمضان 

الهه افتخاری گفت: سعی داریم در تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم، در هر سه شنبه ماه مبارک رمضان از یک نخبه قرآنی تجلیل کنیم.

«الهه افتخاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به ویژه برنامه های کانون شهید ابراهیم هادی در ماه مبارک رمضان، گفت: طرح جزء خوانی قرآن کریم و بیان احکام و پاسخ به مسائل شرعی از جمله ویژه برنامه های این ماه مبارک است که با توجه به شرایط موجود در بستر فضای مجازی اجرا می شوند.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی جیرفت افزود: بیان احکام و پاسخ به مسائل شرعی توسط امام جماعت مسجد به صورت روزانه انجام می شود.


وی با اشاره به معرفی نخبگان قرآنی محله مسجد در ماه مبارک رمضان، بیان کرد: سعی داریم در تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم، در هر سه شنبه ماه مبارک رمضان از یک نخبه قرآنی تجلیل کنیم.


افتخاری ابراز کرد: علاوه بر این نیز طرح شنبه های کتاب نیز در ویژه برنامه های این ماه مبارک گنجانیده شده است تا از این طریق هر شنبه یک کتاب از طریق فضای مجازی معرفی شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید ابراهیم هادی جیرفت ادامه داد: این طرح با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و آشنایی با کتاب های مفید و ارزشمند اجرا می شود.


وی اظهار کرد: در تداوم طرح مواسات و همدلی نیز در قصد داریم سبد معیشتی و ماسک تهیه کرده و در بین خانوارهای نیازمند محله مسجد توزیع کنیم.


افتخاری در خاتمه عنوان کرد: این طرح نیز در راستای دستگیری از نیازمندان و با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم اجرا می شود.

پایان پیام/586

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان