ثبت نام 37 محله در طرح ملی «مهرواره محله همدل»  در خراسان شمالی


ثبت نام 37 محله در طرح ملی «مهرواره محله همدل»  در خراسان شمالی

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از ثبت نام 37 محله در طرح ملی «مهرواره محله همدل» در استان به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت‌الاسلام حمید رفیعی، ۲۹ فروردین ماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه که در اداره کل تبلیغات اسلامی استان به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار شد، با اشاره به اینکه پانزده پویش در سطح ملی و استانی به مناسبت ماه مبارک رمضان شروع شده است، بیان کرد: پویش «مهرواره محله همدل»، جشنواره «پویش سخن»، جشنواره مجازی «قرآن نور امید» و... از جمله پویش‌هایی هستند که به مناسبت ماه مبارک رمضان آغاز شده و برخی از این پویش‌ها تا پس از ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۳۷ محله در پویش مهرواره محله همدل ثبت نام کردند، ادامه داد: در این پویش معضلات محلات بررسی شده و با همکاری افراد محله به دنبال رفع این مشکلات خواهیم بود که این پویش تا عید غدیر ادامه دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه سازمان تبلیغات به عنوان یک نهاد مردمی خود را مکلف می‌داند که در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری گام بردارد، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان با توجه به اینکه فضای معنوی و ملکوتی مناسبی را دارا است، از همین جهت فرصت خوبی نیز در اختیار قرار می‌دهد که بتوانیم در راستای فرامین مقام معظم رهبری گام برداریم.

رفیعی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در خصوص خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی، تصریح کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی است و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری به جامعه پردازی، حضور در جامعه بدون خودسازی اعتباری ندارد و به طور قطع خودسازی بدون درگیر شدن با مسائل جامعه نیز کارساز نخواهد بود.
وی در خصوص نحوه اجرای برنامه‌های ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: تصمیم‌گیری در خصوص نحوه اجرای برنامه‌های ماه مبارک رمضان به کارشناسان مربوطه واگذار شده است که به طور قطع برنامه‌ها با رعایت آیین نامه‌ها و قوانین اجرا می‌شود.

رفیعی با تاکید بر اینکه در مقابل جبهه دشمنان انقلاب اسلامی ما نیز باید جبهه‌سازی مناسبی داشته باشیم، افزود: جبهه‌سازی در مقابل تبلیغات دشمنان انقلاب اسلامی به تنهایی امکان‌پذیر نیست و باید مجموعه‌های مختلف با یکدیگر همراه و همدل شوند تا بتوانیم به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات