439 مصوبه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی جنوب کرمان تصویب شد


439 مصوبه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی جنوب کرمان تصویب شد

جیرفت - ایرنا - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از تصویب 439 مصوبه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی این منطقه در مرکز استان با حضور مسئولان خبر داد.

مسلم مروجی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سال گذشته ۲۶ نشست ستاد تسهیل استان کرمان با حضور مقامات ارشد استانداری برای مشکلات منطقه جنوب کرمان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این نشست ها ۴۳۹ مصوبه به تصویب رسید که از این تعداد ۳۳۲ مصوبه اجرا، ۹۱ مصوبه در حال اجرا و ۱۶ مصوبه هم به دلیل عدم امکان انجام، اجرایی نشده است.

رئیس سازمان صمت جنوب کرمان هدف از برگزاری نشست ستاد تسهیل را حمایت از بخش تولید و صنعت و تحقق اقتصاد مقاومتی و شعار سال رهبری دانست.

مروجی گفت: استاندار کرمان به عنوان رئیس و رئیس اتاق بازرگانی استان به عنوان دبیر شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی به پاس تلاش های مجموعه سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در ایجاد همگرایی و تعامل سازنده بین بخش خصوصی و دولت قدردانی کردند.

وی افزود: همچنین رئیس شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان از حسن تدبیر و انجام مصوبات این شورا توسط مجموعه سازمان صمت جنوب کرمان در راستای رفع مشکلات بنگاه های اقتصادی و حمایت از سرمایه گذاری و اشتغال در جنوب کرمان تقدیر کرد.

مروجی گفت: با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های جنوب کرمان در حوزه صنعت و معدن، امیدواریم با هم افزایی و تعامل بیشتر دولت و فعالان اقتصادی شاهد رونق بیشتر حوزه اقتصاد و تولید این منطقه باشیم.

سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، مستقل از مرکز استان هفت شهرستان جنوبی استان کرمان را تحت پوشش دارد.

جنوب کرمان، یک سوم پهناورترین استان کشور را با هفت شهرستان و جمعیت یک میلیون نفر تحت پوشش دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری