20 هزار انشعاب برق در استان مرکزی واگذار شد


20 هزار انشعاب برق در استان مرکزی واگذار شد

اراک - ایرنا - معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: 20 هزار انشعاب جدید پارسال در این استان به متقاضیان واگذار شد.

«حسین شمسی» روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در اراک افزود: شمار کل مشترکان برق استان مرکزی، بیش از ۷۵۳هزار مشترک است.

وی بیان کرد: بیشترین فراوانی مشترکین استان مرکزی با ۶۱۷ هزار و ۵۱۵ مشترک در بخش خانگی است.

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق استان مرکزی ادامه داد: ۶۶ درصد انرژی برق این استان در بخش تولید، ۴۳ و سه دهم درصد در بخش صنعتی، ۲۲ و ۶ دهم درصد در بخش کشاورزی، ۲۲ و سه دهم درصد در بخش خانگی، چهار و ۹ دهم درصد در بخش عمومی و ۶ و ۹ دهم درصد در سایر بخش‌ها مصرف می‌شود.

شمسی اظهار داشت: در یک سال اخیر، سه هزار و ۵۷۴ فقره انشعاب غیرمجاز در استان مرکزی شناسایی و جمع آوری شد.

وی بیان کرد: تلاش‌هایی برای شناسایی و جمع‌آوری انشعاب‌های برق غیرمجاز در سطح استان به کارگرفته شده و انتظار است در این راستا مردم نیز در صورت اطلاع از وجود این انشعابات، مراتب را در اسرع وقت اطلاع‌رسانی کنند تا پیگیری لازم برای برخورد و جمع‌آوری آن‌ها صورت گیرد و از خسارات ناشی از آن جلوگیری شود.

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: مردم می‌توانند در صورت اطلاع از استفاده‌کنندگان غیرمجاز از برق مراتب را از طریق سامانه پیامکی به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱ اطلاع دهند.

شمسی افزود: تاکنون بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتورهای هوشمند در این استان نصب شده است و بیش از ۹۰ درصد مشترکان دیماندی و چاه‌های آب کشاورزی در استان به کنتور هوشمند طرح فهام مجهز هستند.

وی تصریح کرد: تمام خدمات این شرکت از طریق اپلیکیشن «برق من» قابل دریافت است و مشترکان می‌توانند با دریافت این اپلیکیشن از نرم‌افزار کافه بازار و سایت شرکت، به‌صورت غیرحضوری خدمات صورتحساب، خدمات فروش و پس از فروش انشعاب برق ، رفع خاموشی و برق امید را دریافت کنند.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات