والتری بوتاس فاقد سرعت لازم برای رقابت است


فرمول یک ایران – ژاک ویلنوو معتقد است که والتری بوتاس سرعت لازم را برای به چالش کشیدن دیگر رانندگانی که برای قهرمانی جهان مسابقه می دهند، ندارد. ویلنوو در تکمیل حرف های خود توضیح داد که حوادث هفته گذشته گرندپری ایمولا، به خصوص تصادف راننده فلاندی با جورج راسل ثابت می کند که بوتاس در مقایسه با همیلتون و ورشتپن فاقد سرعت لازم برای رقابت است. قهرمان...

فرمول یک ایرانژاک ویلنوو معتقد است که والتری بوتاس سرعت لازم را برای به چالش کشیدن دیگر رانندگانی که برای قهرمانی جهان مسابقه می دهند، ندارد.

ویلنوو در تکمیل حرف های خود توضیح داد که حوادث هفته گذشته گرندپری ایمولا، به خصوص تصادف راننده فلاندی با جورج راسل ثابت می کند که بوتاس در مقایسه با همیلتون و ورشتپن فاقد سرعت لازم برای رقابت است.

قهرمان فصل 1997 ادامه داد:

این حادثه نشان می دهد که بوتاس چقدر در دومین مسابقه فصل تنش دارد. این (شرایط) بهتر نخواهد شد، زیرا او خیلی کند است.

علی رقم این که راسل به دلیل انتقاد صریح خود از بوتاس عذرخواهی کرد، اما ویلنوو مقصر اصلی تصادفی که باعث حذف شدن هر دو راننده از مسابقه شد را بوتاس می داند.

اگر او خیلی کند نبود، مجبور نمی شد تا به سختی از جایگاه خود در برابر راننده ویلیامز دفاع کند.

بوتاس دقیقاً می دانست که محتمل ترین جانشین وی (برای صندلی مرسدس) در آستانه سبقت گرفتن از اوست و با اندکی تغییر مسیر به سمت راست مطمئنا تصادف می کنند.

والتری بوتاس فاقد سرعت لازم برای رقابت استوالتری بوتاس فاقد سرعت لازم برای رقابت است

برخورد میان والتری بوتاس و جورج راسل – پرندپری ایمولا 2021

ویلنو در خصوص رفتار توتو ولف با دو راننده تحت نظر خود گفت:

من خیلی توتو ولف را درک نمی کنم. چرا او راننده جوان بریتانیایی را مقصر این برخورد می داند؟

و او خاطرنشان کرد که مرسدس اکنون یک مشکل جدی دارد، و این مشکل نیز چیزی نیست جز سرجیو پرز که در ردبول خود را به عنوان یک هم تیمی قدرتمند برای مکس ورشتپن ثابت کرده است.

ویلنوو گفت:

پرز تازه به تیم ردبول پیوسته است و در عین حال از بوتاس که پنجمین فصل خود را با مرسدس سپری می کند قدرتمندتر است. پرز می تواند بیش از آنچه که بوتاس از همیلتون پشتیبانی می کند، به مکس کمک کند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج