فاصله انداختن بین قشر مستضعف و انقلاب اسلامی جدیدترین حربه دشمنان است


فاصله انداختن بین قشر مستضعف و انقلاب اسلامی جدیدترین حربه دشمنان است

قزوین - ایرنا - فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: فاصله گرفتن قشر مستعضف با انقلاب اسلامی جدیدترین حربه دشمنان است و برای به نتیجه رسیدن آن برنامه ریزی گسترده ای کرده اند.

به گزارش ایرنا، سردار محمد شاهرخی شامگاه پنج شنبه در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، اظهار داشت: فلسفه نهادهایی که پس از پیروزی انقلاب ایجاد شدند پاسداری از انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف است‌ و سپاه، کمیته امداد و سایر نهادهای انقلابی بر مبنای همین فلسفه تاسیس شده اند.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) فرموده اند که صاحبان اصلی انقلاب پابرهنگان هستند، گفت: موفقیت انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها در طول چهار دهه عمر پر برکت انقلاب اسلامی نتیجه حضور این قشر پرتلاش بوده که انقلاب را از خود می دانستند و هر زمان که انقلاب با تهدید مواجه شد این قشر، تکیه گاه انقلاب بودند.

این مسوول افزود: حضور همه جانبه مردم در عرصه های انقلاب اسلامی را دشمنان به خوبی درک کرده اند و به جای اجرای فتنه های فیزیکی، بر روی این قشر مستضعف برنامه ریزی کردند تا بین آنها و انقلاب فاصله ایجاد کنند.

سردار شاهرخی اضافه کرد: دشمنان معتقد بودند که اگر بین انقلاب و قشر مستضعف فاصله ایجاد شود دیگر نیازی به هیچ ابزار فیزیکی نیست و این خطرناکترین اقدامی است که آنها در دستور کار خود قرار دادند.

وی اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) و سپاه پاسداران از ابتدای انقلاب ایجاد شدند اما نکته مهم هم افزایی بین نهادهاست که امکان استفاده حداکثری از تمام ظرفیت ها را ایجاد می کند.

این مسوول گفت: انعقاد تفاهم نامه موجود ظرفیت مناسبی است که از این فرصت جهت توسعه و خدمت رسانی به جامعه استفاده بهینه کنیم تا به واسطه این خدمت رسانی لبخند رضایت بر چهره نیازمندان جاری شود و پیامد این لذت رضایت خداوند است.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: زیرساخت ها و اماکن بسیار خوبی در استان وجود دارد و قطعا با برنامه ریزی های انجام شده، هدف گذاری مناسبی ایجاد خواهد شد و از ظرفیت های بالاتری در ادامه سال بهره مند خواهیم شد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دوگانه حفظ باغستان سنتی یا توسعه شهری قزوین