بسیج عمومی برای جذب مشارکت های مردمی ضروری است


بسیج عمومی برای جذب مشارکت های مردمی ضروری است

قزوین - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: باید یک بسیج عمومی برای جذب مشارکت‌های مردمی جهت ساخت و ساز عتبات عالیات به راه انداخت و هر سازمان و مجموعه‌ مردم نهادی را در ساخت همراه کرد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز پنج شنبه در جلسه هیات امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین گفت: باید یک حالت آماده باش در خود و در نیروهای فعال عتباتی مانند عزیزان موکب‌دار داشته باشیم که اگر شرایط عادی شد استان قزوین در حماسه اربعین حضور جدی داشته باشد.

وی افزود: اگر شرایط حضور محیا نشد لازم است با تبلیغات، فضاسازی فرهنگی و فضای مجازی نشان دهیم که فعال هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عتبات عالیات و اربعین را موثر در مقاومت اسلامی منطقه دانست و خاطرنشان کرد: عزت و اقتدار کشورمان کاملا به مقاومت اسلامی در منطقه گره خورده و اگر تیم مذاکره ما در وین می‌تواند حرف محکمی بزند به خاطر اقدامات مقاومت اسلامی و حاج قاسم سلیمانی در میدان است.

امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه اگر جریان اربعین را هوشمندانه و هدفمند مدیریت کنیم هرساله باشکوه‌تر از گذشته برگزار می‌شود، افزود: حضور صدا و سیمای مرکز قزوین در مراسم اربعین بسیار قوی است و همچنین حضور موثر ستاد عتبات استان در حرم طفلان مسلم(ع) باعث شده سهم استان در اربعین جدی‌تر باشد.

وی عتبات عالیات را تجلی اسم اعظم خدا دانست و بیان کرد: اگر ما هر چقدر نقش بیشتری در عتبات عالیات داشته باشیم به برکات می‌رسیم و شهید سلیمانی همه دغدغه خود را برای حفظ و ساخت عتبات عالیات به کار گرفت و ما نیز باید سهم خود را در کار بیشتر کنیم که استعداد و انگیزه‌ اش وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران