40 مقاله به دبیرخانه همایش ملی سالمندی جیرفت ارسال شد


40 مقاله به دبیرخانه همایش ملی سالمندی جیرفت ارسال شد

جیرفت - ایرنا - دبیر علمی همایش ملی سلامت سالمندی از ارسال 40 مقاله به دبیرخانه این همایش از نقاط مختلف کشور خبر داد.

فوزیه رفعتی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مقالات ارسال شده توسط کمیته ۱۲ نفره داروان بررسی و در صورت اخذ تاییده توسط داوران مقالات پذیرفته می شوند.

وی آخرین مهلت ارسال مقالات را به همایش ملی سلامت سالمندی ۳۰ خرداد ماه سال جاری اعلام کرد و از برگزاری این همایش در ۱۳ و ۱۴ مرداد ماه خبر داد.

وی تصریح کرد: سالمندان در دوران کرونا، کیفیت و سبک زندگی در دوره سالمندی، تغذیه در سالمندی، سلامت روان و سلامت معنوی در سالمندی، فعالیت فیزیکی، معلولیت و توانبخشی در سالمندی، سیاست گذاری سلامت در سالمندی از محورهای همایش ملی سلامت سالمندی است.

وی دیگر محورهای همایش ملی سلامت سالمندی را اشتغال و استقلال مالی در سالمندان، بیماری ها و سندرم های شایع سالمندی، مداخلات ارتقا دهنده سلامت سالمندان، دارو درمانی در سالمندی، پرستاری سالمندان، سلامت اجتماعی در سالمندی و سلامت زنان سالمند برشمرد.

دبیرعلمی همایش ملی سلامت سالمندی هدف از برگزاری این همایش ملی را بررسی چالش‌ها و راهکارهای حوزه سالمندی عنوان کرد و گفت: همایش ملی سلامت سالمندی با همکاری دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار می شود.

وی آدرس سایت همایش ملی سلامت سالمندی را elderhealth.jmu.ac.ir و آدرس ایمیل دبیرخانه همایش را elderhealth@jmu.ac.ir اعلام کرد و افزود: علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۳۴۴۳۳۱۶۳۸۳ تماس برقرار کنند.

دکتر رفعتی گروه هدف این همایش را شامل تمام رشته ها برشمرد و گفت:مقالات برتر این همایش در مجله دانشگاه علوم پزشکی چاپ و امتیاز آموزش مداوم و باز آموزی کسب می کنند.

دانشگاه علوم پزشکی جیرفت مستقل از مرکز استان، هفت شهرستان جنوبی استان کرمان را تحت پوشش دارد.

جنوب کرمان، یک سوم پهناورترین استان کشور را با هفت شهرستان و جمعیت یک میلیون نفر تحت پوشش دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...