مردم هرمزگان از عینک آفتابی استفاده کنند


مردم هرمزگان از عینک آفتابی استفاده کنند

بندرعباس - ایرنا - معاون اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: با توجه به شدت بالای تابش خورشید مردم استان برای محافظت از چشم‌های خود از عینک آفتابی استفاده کنند.

کیانوش عارفی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شدت آفتاب در خرداد ماه هم بالا بود که در آن زمان هم افراد در زمان قرارداشتن در معرض نور خورشید بایستی از عینک آفتابی استفاده می‌کردند.

وی ادامه داد: انقلاب تابستانی هم ازاول تیرماه آغاز شده و در این زمان استفاده از عینک آفتابی برای محافظت از چشم با توجه به شدت بسیار بالای نور خورشید ضرورت بیشتری دارد.

معاون اداره کل هواشناسی هرمزگان همچنین در خصوص شرایط آب و هوایی این استان در روزجاری بیان داشت: مه رقیق و وزش بادهای جنوب شرقی برروی سواحل و جزیره ها و مواج شدن دریا برای ساعت‌های صبح امروز پیش بینی شده و بعد از ظهر هم در ارتفاع‌های شمالی و شرقی احتمال رگبار پراکنده بارا و وزش باد می‌رود.

عارفی افزود: شرایط برای رفت وآمدهای دریایی با رعایت احتیاط توسط شناورهای سبک از فردا تا اوایل هفته آینده مساعد پیش بینی شده و انتظار می‌رود نوسان‌های دمانی هم در این مدت بین یک تا سه درجه باشد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین