10 هزار و 638 مورد نمونه‌گیری کرونا در شهرستان بروجن انجام شد


10 هزار و 638 مورد نمونه‌گیری کرونا در شهرستان بروجن انجام شد

شهرکرد- ایرنا- رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن گفت: در سه ماهه نخست سال‌جاری 10 هزار و 638 مورد نمونه‌گیری ویروس کرونا در این شهرستان انجام شده است که از این تعداد نتیجه آزمایش سه هزار و 891 نفر مثبت بود.

محمدحسن کرمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: همچنین از این تعداد ۵۶ نفر در شهرستان بروجن به‌علت ابتلا به بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند.

وی از تزریق واکسن کرونا به ۶ هزار و ۵۸۱ نفر از شهروندان شهرستان بروجن در مرحله نخست خبر داد و افزود: هم‌اکنون مرحله دوم تزریق واکسن کرونا در این شهرستان در حال انجام است.

کرمی تصریح کرد: هم‌اکنون افزون‌بر ۹۰ درصد از کارکنان دستگاه‌های اجرایی و ۶۰ درصد بازاریان، مردم و گروه‌های مختلف از ماسک استفاده و پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت می‌کنند.

وی یادآور شد: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک برای تمامی مردم و گروه‌های مختلف، در راستای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا ضروری و الزامی است.

به گزارش ایرنا، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۳۹ هزار و ۹۴۳ مورد نمونه‌گیری در چهارمحال و بختیاری انجام گرفته که براساس آن ۴۷ هزار و ۷۴۵ بیمار مبتلا به کرونا شناسایی شده است.

هم‌اکنون شهرستان‌های کوهرنگ، سامان، بن، اردل، خانمیرزا و کیار در وضعیت زرد و شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، لردگان و فارسان در وضعیت نارنجی (خطر زیاد) شیوع کرونا قرار دارد.

بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این سگ هر روز سوار مترو میشد/ شخصی او را دنبال کرد، و متوجه موضوع دردناکی شد و به پلیس ...