کلاس‌های حضوری دانشگاه امام پس از واکسیناسیون دانشگاهیان برگزار می‌شود


کلاس‌های حضوری دانشگاه امام پس از واکسیناسیون دانشگاهیان برگزار می‌شود

قزوین - ایرنا - رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) گفت: کلاس‌های حضوری این دانشگاه پس از واکسیناسیون دانشگاهیان و اساتید برگزار می‌شود و فعلا به ناچار آموزش‌ها به شکل غیرحضوری و مجازی در حال پیگیری است.

سید ابوالحسن نایینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به چگونگی فرایند تحصیلی این دانشگاه در دوران کرونا که این روزها از سوی دانشجویان به شکل مکرر پیگیری می شود،اظهار داشت: برگزاری کلاس های درس به شیوه مجازی و غیرحضوری، دانشگاه را از پویایی و نشاط خود دور کرده و مشکلاتی را هم در حوزه آموزشی به وجود آورده است.

وی افزود: کمبود تمرکز در کلاس های مجازی، مشکل اتصال به اینترنت و گاهی اوقات تاخیر در برگزاری کلاس ها مهم ترین چالش های دانشجویان و اساتید در دوران کرونا بوده است که امیدواریم این چالش ها با واکسیناسیون جامعه دانشگاهی به زودی پایان یابد.

این مسوول گفت: البته برگزاری مجازی کلاس های درس فوایدی را هم به همراه داشته و از این ظرفیت به وجود آمده به طور قطع در آینده و در دوران پساکرونا هم استفاده خواهیم کرد.

نایینی اضافه کرد: برگزاری کلاس های حضوری منوط به واکسیناسیون دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه است و منتظر دستورالعمل های لازم از سوی وزارت علوم و وزارت بهداشت در این رابطه هستیم.

رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه برنامه ریزی های آموزشی دانشگاه برای وضعیت حضور دانشجویان انجام شده است،اظهار داشت: البته در صورتی که واکسیناسیون دانشگاهیان به طور کامل انجام نشود، آموزش مجازی بصورت فعلی ادامه می‌یابد و براساس مصوبات ستاد کرونا و وزارت علوم عمل خواهیم کرد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

موج پنجم کرونا بیخ گوش قزوین