71 دستگاه ماینر غرمجاز در کرمانشاه کشف شد


71 دستگاه ماینر غرمجاز در کرمانشاه کشف شد

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 71 دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش 2 میلیارد و 200 میلیون ریال در یکی از شهرک های صنعتی کرمانشاه خبر داد.

سردار «علی‌اکبر جاویدان» عصر چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پس از اطلاع پلیس امنیت اقتصادی از وجود یک مزرعه بیت کوئین در یکی از شهرک های صنعتی اطراف کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی این مزرعه شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی های انجام گرفته ۷۱ عدد ماینر غیرمجاز که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال می رسید، کشف شد.

سردار جاویدان همچنین با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، از تلاش برای دستگیری سایر همدستان وی خبر داد.

وی در پایان مبارزه با جرایم اقتصادی را از مهمترین اولویت های پلیس کرمانشاه در سال حمایت از تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اعلام کرد.

دستگیری سارق اماکن خصوصی و قطعات خودرو در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۲ سارق حرفه ای اماکن خصوصی و قطعات خودرو و کشف ۱۴ فقره سرقت از آنها خبر داد.

سرهنگ «علیرضا دلیری» به خبرنگار ایرنا گفت: پس از وقوع چند مورد سرقت اماکن خصوصی و قطعات خودرو در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ مرکز و ۱۳ فردوسی با افزایش گشت های هدفمند موفق به شناسایی ۲ سارق حین ارتکاب سرقت شده و بلافاصله نسبت به دستگیری آنها اقدام کردند.

سرهنگ دلیری تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب ۱۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی و قطعات خودرو در شهر کرمانشاه اعتراف کردند.

رییس پلیس شهرستان کرمانشاه در پایان از معرفی سارق دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!