عکس ؛ فرهاد مجیدی قاتل تراکتوری ها


عکس ؛ فرهاد مجیدی قاتل تراکتوری ها

سرمربی استقلال فردا تقابلی را در پیش دارد که بهترین گلزن آن به شمار می رود. نوشته عکس ؛ فرهاد مجیدی قاتل تراکتوری ها اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ فرهاد مجیدی قاتل تراکتوری ها

مجیدی بهترین گلزن تقابل استقلال - تراکتور
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | ۱۶:۲۱
عکس ؛ فرهاد مجیدی قاتل تراکتوری ها

سرمربی استقلال فردا تقابلی را در پیش دارد که بهترین گلزن آن به شمار می رود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم های استقلال تهران و تراکتور تبریز فردا در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت؛ این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. فرهاد مجیدی ، سرمربی تیم استقلال باید شاگردانش را در تقابلی به میدان بفرستند که بهترین گلزن تاریخ آن تقابل به شمار می رود. سرمربی آبی ها در تاریخ تقابل های استقلال و تراکتور با ۸ گل زده، بهترین گلزن به شمار می رود.

فرهاد مجیدی اولین گل خود با پیراهن استقلال به تراکتور را در تاریخ بیست و سوم اردیبهشت ماه سال ۷۸ به ثمر رساند؛ جایی که آبی ها با حساب ۳ بر ۲ حریف خود را شکست دادند. درخشش مجیدی در آن فصل به بازی با تراکتور محدود نشد و او به واسطه بازی های خوبی که انجام داد مورد توجه باشگاه استروم گراتس قرار گرفت. جالب اینجاست که فرهاد در بازی برگشت دو تیم در ترکیب آبی ها حضور نداشت چرا که در حال انجام کارهای اداری حضورش در اتریش بود. در ویدیویی قدیمی از این دیدار، مجیدی در بین دو نیمه بازی استقلال و تراکتور در ورزشگاه آزادی در مورد شرایطش می گوید:

“قرار بود که در نیم فصل از استقلال جدا شود و به اتریش بروم ولی گویا مشکلاتی برای مجوز کارم در آنجا پیش آمده است؛ اگر تا ۱۰ روز حل نشود ۳ ماه می مانم.”

فرهاد بعد از رفت و برگشت نسبتا طولانی اش بار دیگر آبی پوش شد و بار دیگر به تراکتور گل زد؛ یکی از جنجالی ترین گل های او به تراکتور هم مربوط به زمانی می شود که تیم تبریزی پس از وقفه یک دهه ای به لیگ برتر بازگشته بود و در اولین تقابل خود با استقلال به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت. در این دیدار مجیدی تک گل تساوی بخش آبی ها را به ثمر رساند؛ او پس از گلزنی به سمت تماشاگران رفت که حاصل این تصمیم سنگ سفیدی بود که به سر او فرود آمده و موجب مصدومیتش شد.

فرهاد مجیدی در روز هجدهم شهریور ماه سال ۹۰ نیز آخرین گل خود را به تراکتور در دیداری زد که نتیجه آن هم ۳ بر ۲ شد اما این بار به نفع تراکتور. در آن دیدار مجبتی جباری دیگر گل استقلال را به ثمر رساند؛ بازیکنی که پاس گل اول را به فرهاد مجیدی داده بود.

عکس ؛ فرهاد مجیدی قاتل تراکتوری ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان