فرهنگسرای تخصصی هنر و رسانه شهر همدان افتتاح شد


فرهنگسرای تخصصی هنر و رسانه شهر همدان افتتاح شد

همدان- ایرنا- فرهنگسرای هنر و رسانه شهر همدان در آیینی با حضور شهردار، مدیران شهری، هیات مدیره خانه مطبوعات و جمعی از فعالان رسانه ای استان افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، شهردار همدان روز دوشنبه در آیین افتتاح فرهنگسرای هنر و رسانه با تاکید بر حمایت مادی و معنوی مجموعه مدیریت شهری از اهالی رسانه، گفت: فرهنگسرای هنر و رسانه شهر همدان براساس سیاست های مدیریت شهری برای حمایت از فعالان رسانه ای و اهالی هنر و قدردانی از تلاش آنها راه اندازی شده است.

«عباس صوفی» با اشاره ایجاد این مرکز در مجموعه پارک پرواز، اظهار داشت: محل مناسبی در یکی از ساختمان‌های تاریخی شهر برای این فرهنگسرای اختصاص یافته که امیدواریم پاسخگوی نیازهای اهالی هنر و اصحاب رسانه همدان باشد.

وی گفت: نقش و جایگاه ویژه رسانه‌ها و مطبوعات در ارتقای سطح بینش و آگاهی جامعه بر کسی پوشیده نیست و امیدوارم هیات مدیره جدید خانه مطبوعات منشا خیر در راستای توسعه فرهنگ استان همدان باشند.

شهردار همدان تصریح کرد: انتظار می‌رود رسانه‌ها درباره مشکلات شهری دقت‌نظر و سعه‌صدر بیشتری داشته باشند چرا که اقناع افکار عمومی بر عهده این قشر است و درخواست تعامل و مشارکت بیشتری در این زمینه داریم.

صوفی افزود: مدیریت شهری در کنار اجرای وظایف خود نیازمند مشارکت و حمایت جدی رسانه‌ها است و مشتاقانه از نقد منصافانه اصحاب رسانه‌ در اجرای امور استقبال می‌کنیم.

وی بر لزوم حمایت‌های مادی و معنوی از رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: رویکرد حمایتی از رسانه‌ها باید مستمر باشد و در سال‌های اخیر با توزیع عادلانه آگهی‌ها و اشتراک نشریات محلی و حمایت از خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری در اولویت برنامه های شهرداری همدان قرار گرفته است.

خانه مطبوعات همدان نزدیک به ۵۰۰ عضو اصلی و افتخاری دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات صبح بخیر عاشقانه؛ اس ام اس صبح بخیر عاشقانه، متن صبح بخیر عاشقانه و صمیمانه