استاندار خراسان رضوی: اصلاح شبکه آبرسانی اولویت خواف است


استاندار خراسان رضوی: اصلاح شبکه آبرسانی اولویت خواف است

گناباد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی، اصلاح شبکه آبرسانی و تامین آب شرب سالم را اولویت مورد توجه مسوولان ذیربط در خواف و از جمله شهر تازه‌تاسیس سده این شهرستان برشمرد.

محمدصادق معتمدیان که به شهرستان خواف سفر کرده است، عصر چهارشنبه در جمع مردم شهر تازه تاسیس سده از توابع بخش سلامی این شهرستان افزود: توجه به توسعه کمی و کیفی زیرساخت ها و از جمله سرعت‌بخشی در راه اندازی شهرداری این شهر باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی همچنین بر اختصاص اعتبار حمایتی به دهیاری شهر سده، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، ایجاد مجتمع دامداری، توسعه طرحهای هادی روستایی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهر سده تاکید کرد.

استاندار خراسان رضوی امروز در قالب بیست و یکمین سفر شهرستانی خود وارد شهر تازه تاسیس سده، از توابع بخش سلامی شهرستان خواف، در جنوب این استان شد.

به گزارش ایرنا محمدصادق معتمدیان و هیات همراه، متشکل از شماری از معاونان و مدیران استانداری و دستگاههای اجرایی استان، بعد از ورود به شهر تازه‌تاسیس سده و بازدید از آن به بخش سلامی عزیمت کرد و بعد از غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام و بازدید از این شهر با یکی از جانبازان ۷۰ درصد جنگ تحمیلی دیدار کرد.

استاندار خراسان رضوی روز پنجشنبه و در ادامه سفر به شهرستان خواف از شهر قاسم آباد، مرکز بخش جلگه زوزن خواف دیدن می کند.

فرماندار خواف در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، بازدید از روستای هم زارع، بخشهای نشتیفان و سنگان، روستای محروم گریاب، بازدید از طرح های عمرانی، ملاقات مردمی و بررسی مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی شهرستان را از دیگر برنامه های سفر استاندار خراسان رضوی به خواف ذکر کرد.

حسین سنجرانی گفت: همچنین عصر پنجشنبه در نشستی با حضور نماینده عالی دولت در استان، طرح هایی در خصوص توسعه این شهرستان مصوب و جمع بندی آن اعلام می شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی هم روز چهارشنبه در جمع اصحاب رسانه شهرستان خواف، بررسی دقیق مسائل و مشکلات و سرعت بخشی در اجرای آنها از طریق دیدار مستقیم با مردم را از اهداف سفرهای استانی استاندار به شهرستان های مختلف استان ذکر کرد.

محمدمهدی مومنی با تاکید بر مطالبه گری اصحاب رسانه در بررسی مسائل و تنگناها و از جمله مصوبات سفر استاندار خراسان رضوی، گفت: همدلی در مسیر توسعه و کاهش مسائل و مشکلات، منجر به هم‌افزایی بخش های مختلف در مسیر خدمت به مردم و جامعه می شود و سفرهای استانی و حضور میدانی استاندار در شهرستان ها در سرعت‌بخشی به توسعه و رفع مشکلات مردم نقش مهمی دارد.

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری خواف مرکب از چهار بخش مرکزی، سنگان، جلگه زوزن، و سلامی، دارای ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان، در ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!